Bu sorumdada görüşlerinizi bekliyorum ks canlar :))
Süper gücünüz olsa ne yapmak isterdiniz?
Bu sorumdada görüşlerinizi bekliyorum ks canlar :))
Uçmak, kaçmak, ışınlanmak falan değil bunlar zaten teknoloji ile ilerde olur ben ölmemek isterdim. dünyalı filmindeki gibi tabi. yoksa vampir gibi değil. o adam önceden sadece yürüyordu. şimdi uçağa binebilir 1000 sene sonra kişisel kullanılan cihazlarla tek başına uçabilir ya da görünmez olabilir. yani anlayacağın tek kişinin tek bir yeteneğini 50 yıl kullanacağıma tüm insanlığın imkanlarını sonsuza dek kullanmak daha mantıklı😜
Süper gücümü kullanmak isterdim assddf
benim super gucum olsa ama insAllah yalan soyluyorum dalga heciyorum zannetmezsiniz :) neyse benim super gucum. olsa kotulerden baslarim. ise onlari iyilestiririm sonra iyilere hakketigini seyleri yaparim her insanin mumkun oldugu surece dileklerini gerceklestirmeye calisirim hasta cocuklari. iyilestiririm savas aklinda olanlari o
o dusunceyi silerim sonra bir insanin bir insana kotu seyler soyledigi ani gerir ceker onlari baristiririm :) kendime gelirsem pisman oldugum zamanlari geri ceker bir daha yapmazdim :)
Sıçmak adımda bokaydırman olsa ya düşünsene elinden felanda bok çıkıyo örümcek adamın bok versiyonu piçu piçu diye bok atıyosun sağ sola :D
headshot felan çekiyon bokla düşünsene
:D gel oynayalım hadi
Cevap
141Cevap
Bu soruyu şu an anneme sordum ve cevabı şu 'bütün çocuklara oyuncak dağıtmak isterdim. Ac olanlara yemek şeker meyce dağıtmak isterdim.. Bunları yapmak isterdim süper güçlerim olsa'
Yerim yaaaa masum masum 😂😂❤️
Yerim yasa ❤️
Ulen dünyayı hep anneler yönetse 😁😁😁
Ne güzel olurdu ☺️
Gozumdeki perdenin 5 dkligina kalkmasini melekleri cinleri seytani gormeyi
isik hizinda istemsizce aya ulasmayi ve dunyaya donemeyecegim dusuncesini yasamayi
Ve vucudumu idare eden meleklerin nasil idare ettigini gozumle gormek isterdim bu da 5 dkligina tabi cok degil
Gucumun ne okduguna bagli bir anda burdan baska bir yere isinlanmak gorunmez olmak sevdigiklerimin yanina istedigin anda gide bilmek zihni okumak isterdim bide benim hakimda ne dusunuyorlar samimi degilmi òyrenmek isterdim her kes gibi bunlar her kesin dilekleri :)
Supergirl olup yangını böyle sondurcem 😄😄 media0.giphy.com/media/3oEdv8dQxMdVjHBeog/200w.gif
Neden 😄😄
Teşekkür ederim 😄
Hayır ama sağol 😄
Hmm.. insanların benim hakkımdaki görüşlerinin, kafalarının üstlerinde duran bir karede görünmesini isterdim. Fazla mı çocukca? :) :)
Gucsuzleri guclu , gucluleri gucsuz yapardim 😄
Utangac ya da ezik insanlari gozde havali , havali burnu kaf daginda olan insanlari ezik yapardim 😄
Zengini fakir, fakiri zengin yapardim 😄
Kisaca dengeleri alt ust ederdim
Ve son olarak dunyadaki butun silah ve silah fabrikalarini yok ederdim
Görünmez olmak veya uçmak bence ya da hiç yaslanmamak da olabilir ya da şekil değiştirmek isterdim 😁
Terör bitsin şehit olmasın analar ağlamasın isterdim
@Gresigre derken
@Gresigre saçmalamayın arkadaşlar 😂 benim o
@Gresigre arkadaş kör sanırsam 😂 elçin sangu zaten dedi ya 😁
Öyleyimdir
😂 he kanka he
Ya üsteleme tamam fakeyim ben elçii koydum 😂 ses kes
Diyelim öyle sanane?
Mind control isterdim ya da gerceklik degistirme 2 sinide aciklayim mind control ile karsimdakine ne istersem yaptirabilirim super ikna yani kisaca digeri ise demir bir kapi ver diyelim ve ben gercekligi bukerek ona tahta olmasini emrediyorum ve o tahta oluyor. mesela superman la vs atiyorum diyelim ona cok gucsuz olmasini emrediyorum artik superman bir insandan cok daha gucsuz marvel ve dc de bole karakterler var en sevdigim bu ozellige sahiplerden birisi spectre
Savaslari bitirip cocuklara huzurlu bir hayat verirdim.
Herkesin benim hakkımdaki düşüncelerini okumak isterdim :)
Kadinlar ne ister o filmin adi
Tüm ana elementlere yani su ateş ve toprak hakim olmayı isterdim :D
Ben çok güçlü olmak isterdim. Matrix'teki gibi vurunca kırayım dökeyim 😆
Çok karanlık ve derin bir tarafım var 😝
O kim?
O kim? Film karakteri falan mı yoksa gerçek mi? Baksana böyle bir şey buldum : https://m.imdb.com/title/tt0168787/
Shrek izlemediğim için bilemiyorum..
Kendime daha cok enerji, ideal bir erkek ve 42 milyar dolar verirdim
Böyle bir şeyi okuduğumda hemen hepsini anlamayı. Yani mesela 500 sayfalık kitabı 1 saatte okumayı anlamayı isterdim
1 saatte olsun istiyorum ben. Çalışmaya yapıyorum zaten
birilerini onlara farkettirmeden gözetlemek isterdim nerde ne yapıyo kimle flan
uçmak isterdim lakin kuş olsam vururlar balık olsam avlarlardı kesin :/
Her şeye aklım ersin isterdim ama her şeye :) Bu sayede ışınlanmayı bulurdum uzayı keşfederdim vs. vs.
bir saniyede izmire ışınlanmak @staff35 ile bir gün geçirip geri dönmek
Avatarın kız versiyonu olmak isterdim sanırım çok havalı lan jdjdj
10 yaşındaki kuzenime sordum bunu "Furkan"
- Vatanimi teröristlerden korumak. Dedi
https://i.hizliresim.com/214PR2.jpg
9 mus yaşı yanlış soylemisim. Teşekkür ederiz abisi ☺
1 ülkeden başlayarak zamanla tüm ülkeleri Kaosa sokup yok etmek isterdim
^-^ bilemedim şimdi sen aniden sorunca...
bir bakalım uçabilmeyi isterdim ya da insan üstü bir çeviklik... ya da psişik güçler. .. ya da şekil değiştirebilme...
Ama ne olursa olsun bu yeteneklerimi iyilik için kullandırdım :)
şirinlerin köyünde yaşamakk.. kendiini zeki sanan gözlüklü şirinle sürekli kavga ederdim obur şirin benim yüzümden aç kalıp zayıflardı şirine beni kıskanırdı gargameli alt edip favori şirin olup şirin babanın gözüne girerdim:d
Ölememek şeysi
https://i.hizliresim.com/7gykVN.gif
Su insanlara mantık vermek isterdim , mantıksız mantıksız işler yapip sinirimı bozuyorlar. Ya da hızlı koşmak isterdim tabi hızlı dediğim The Flash gibisinden..
Sevdiğim kişinin benim ona gösterdiğim ilgi kadarını bana göstermesini sağlardım. Böylelikle karşılıklı ilgi komasına girerdik😅
Sanırım dünyada kavga kalmazdı bu gerçek olsaydı 😇
Normalde cok dusunurum de simdi aklima gelmedi 😂😅😅
Ne yaparim 😂
🙈🙈😂😂 ne alaka
Herkes kovuyo zaten soran biz alistik 😂😂 gel kanka biz de baska soruya gidelim 😒😂
Acidim la sorana 😂😂 neyse burdan kovulursak benim sorulardan birine geceriz
Soran memnunmus 😂 ben seni takip ettim zaten geliriz @Spreadd
çocukları ve hayvanlari alip marsa gitmek isterdim. bu dunya onlar icin cok kirli
Bir şey düşündüğüm an hemen gerçekleşsin isterdim 😄
İstediğim insanı öldürmek 😋ışınlanmak , görünmez olmak , uçmak
Gorunmez olmak isterdim. Boylece her turlu pisligi yapardimm :D
Ya dusunsenee :D miletin ne boklar cevirdigini gorebiliyosun ve eline bir koz gecebiliyor :D kasikci elmasini bile calabilirsin :D
Pkk lıları yerin dibine gömüp sonra bir havada uçmak başkada yok
Herkesin yorumları , filmlerde izledikleri kurgulardan ibaret. :D :D
SÜPER olurdum kelime bile kurgulu mk
Çok hızlı kitap okumak birkaç saniyede bir kitabı bitirmek böylece ömrüm boyunca milyonlarca kitabı okuyabilirim.
insanların hafızasını silmek isterdim ve başa alırdım herşeyi :) veya zamanı geri almak ah ne güzel olurdu
Ctrl+F gücüm olsun isterdim, hani bir sitede ctrl+f yapınca istediğin şeyi bulabiliyorsun ya aynı ondan. İstediğim şeyi anında bulurdum :D
Bir çift bembeyaz kanat isterdim
ama tayt felan giyeceksem süper kahraman olmam baştan söyliyim :))
aynı ortamda olmadığımda insanların ne yaptığını görebilmek. 🙈
hııııı 😧 ? bazı mekanlar hariç diyeyim o halde 😅
süper gücüme karışmazmısınız 😒🙄
Hıı? 😓😓
193 görüşten neden sadece benim neler yaptığımın merakı :/
İlgide bir nevi merak gibidir, yani başına neler gelebilir biliyorsundur. İlgini başka rotaya mı çevirsen ne yapsan. :):)) ✌☺️
🔙 ben senin için çevirsem? :) :):))
ben dünyaya adalet dağıtmak isterdim herkesin aynı seviye olmasını sağlardım. dünyanın şu an için en çok adalete ihtiyacı var bence.
sadece bedenim uykuya daldığında uçmak isterdim. Tek hayalim
zamanı durdurabilme yeteneğim olsa , zamanı durdurup sapıklık yapardım :D
valla hiç pis sapık deme hocam çoğu erkekte yaptığı yapar yani şimdi kendimizi tanımamazlık yapmayalım :DD
Hakikaten şu an tek isteğim yerimden kalkmadan beyin gücüyle bulaşıkları yıkamak. Ne uçmak, ne dağları yerinden kaldırmak, ne gözümden alevler fışkırtmak, ne kıçımdan yıldırımlar çakmak... Tek arzum bulaşıkların kendiliğinden yıkanması.
hiç bişey yapmazdım hacı dunyanın en sakın sessiz bana zarar gelmicek bir kosesine gider orda bir kulube tarzı bişey kurup tek basıma yasamak sessiz sakın sıkıntısız stressiz sadece o
Kendi etrafima bir kalkan çekerim elini süreni elektrik tutsun shsh
😂😂😂 zhdjdj
uçalım düşünce okuyalim sihirli olalım görünmez olalım ışınlanalım sonra bakarız napıcagımıza
Felicity gibi zeki olsa yeter ya süper güce gerek yok :) hackerlık yapırıp ks yi ele geçirir detayı kısaltırdım bende :) ve hafta da bir gün kızlar erkekler değişir :) bütün nasılım sorularını kaldırtırdım :)
super gucum olsa, havadan ihtiyaci olan insaanlara yemek vs dagitmak isterim
avatar aang gibi bir şeyler... ama uçan bizon da isterim
Sevğililerini veya eşlerini aldatan tüm bireyleri ifşa ederdim
Dünyadaki bütün kötülüklere acılara adaletsizliğe son vermek isterdim bunun için ne tür bir süper güç lazım onu bilemedim :)
Şu 2 yetenekten birine sahip olmak isterdim:
1) Metal nesneleri kontrol edebilmek
2) Zamanı kontrol edebilmek.
gelir adaletsizliğini ortadan kaldırmak isterdimmmmm...
Ben görünmez olmak isterdim :D Abd merkez bankasını soyardım :D sdakasdasd :D
nesneleri hareket ettirebilmek hakikaten süper olurdu :D
Yanina gorunmez olarak isinlanmak isterdim bnsiz ne yapiyo cok merak ediyoruuum
Süper gücüm olsa ögrencilerime bulutlarin üzerinde ders vermek isterdim
ya da engelli kisilerderki engelleri aşmak
Birde evreni gezmek isterdim bir kac saatte.. ve uzaylilarla tavla oynamayi
Bir anda dünyanın bir çok yerinde olmayı isterdim..
#Vesselam
Uzayda dolaşmak isterdim. Yalnız gerçekten korkutucu...
4 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar