Anketli Soru. Sizce erkekler mi yoksa kızlar mı daha eğlenceli, komik, esprili ve enerjik? Kim daha iyi güldürebiliyor?
Kızlar
Erkekler

Her ikiside
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Alınma gücenme olmasın ama erkekler genelde sırf gulunsun diye gevsek espriler yaparlar ve dogal olarak gulunur gecilir kadınlar buna ihtiyac duymazlar yaptıklarında daha kaliteli espriler yaparlar sırf insanlar bana gulsun diye basit espriler yapmazlar aradaki fark bu yoksa her iki taraf da yapar cinsiyetle ilgisi yok :)
Yav he he
@BahtiyarArdinn alınma gucenme olmasın dedim basta
yav he he he
@BahtiyarArdinn ergencik
Ne alaka :D
@BahtiyarArdinn anlatma şeklin belli ediyor
Hep erkeklerle iyi anlaşmışımdır, kızlar arkadan konusuyo -enazından benim çevremdekiler-
erkekler çat diye yüzüne söylüyolar yavsayacak olsalar bile :D
erkek muhabbeti iyidir ya, argo, komik ve samimi
severim erkekleri
erkekler dicem ama benim espri yeteneğim yok yaratıcı vermek istmememiş bana.
erkekler daha güzel espiri yapar ama kadınlar güldürür
Cevap
9Cevap
Erkekler wallah, simdi dogru ya dogru. Ama banada acayip komiksin derler, bir yerdede yapiya bagli :P
Güldürmek zekayla ilgili bence cinsiyete bağlamak yanlış olur
Kadınlar samimiyetsiz genelde. Erkekler daha sempatik bence
Erkekler kendini övmese olmuyor zaten 😒
Erkekler daha iyi yapıyor
Zeki olan guldurur 😉
Erkeklerin yorumlari daha cok gulduruyor
Erkekler bu konuda daha başarılı
erkekler bu konularda bir kaç adım önde..
Erkekler. Stand up yapan bir kadın yok
Erkekler iyi güldürür
kesinlikle erkekler...
Bence her ikisi de
Erkekler
Tabiki erkekler.
Erkekler tabii ki :)
Erkekler ya
Erkekler.
Erkekler
erkekler
Kızlar
değişir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar