Azerbaycan Türklerine nasıl tepki gösteriliyor?

Merhaba Arkadaşlar, size Azerbaycandan yazıyorum. Arkadaşlar brn eşimle birlikde Bursaya yerleşmek istiyorum Allah izn verirse. Ev almağı düşünüyoruz, bu zaman oturma izni ile ilgili bizim için kolaylık sağlanacak mı? Aranızda belki hükuk danışmanları ola bilir diye sormak istedim. Ben defalarca Göç idaresiyle konuşdum, ama bize net bilgi vermediler, aksine gelmemizi istemiyorlar sanki. Biraz rahatsız oldum ne yalan söyleyim. Kendimi Azerbaycan Türkü değil de hristian bir yabancı gibi hiss etdim. Ama biz Başka bir çok ülkeye gitmek şansımız varken Türkiyeyi millet, din, ırk, kültür bakımından en yakın hiss etdiğimiz için seçdik. Şu anda Türkiye durumlar çok kötü, çok üzülüyoruz. Ama kardeş ülke olarak yine de hep yanındayız. O yüzden açıkcası Türkiyeye yerleşsek nasıl tepki alıcağımızı bilmek istiyorum. Önceden teşekkürler
Azerbaycan Türklerine nasıl tepki gösteriliyor?
Cevapla