Arkadaşlar , lütfen aşağıdaki yazanı yorumlar mısınız :D?

İlk yemeğe çıkışımızda cep telefonu çaldı. Elini çantasına attı. Kurcaladı, kurcaladı. Telefon uzun uzun çalmaya devam ediyordu. Bir türlü bulamadı. Sonra o güzel cümle döküldü dudaklarından:

-“Evde mi bıraktım acaba?”

Onun tam aradığım kız olduğuna karar verdim.

Arkadaşlar , lütfen aşağıdaki yazanı yorumlar mısınız :D?
Cevapla