Çok var... o yüzden aklıma gelenleri yazayım şimdilik. ->Zankyou No Terror ->Howl's Moving Castle ->Naruto serisi ve Sailor Moon -yeniden yapılanı değil eski bölümleri- ->Kaichou wa Maid-sama ->DN, AoT, TG -yalnızca ilk sezon, şimdi üçü çıktı ama ikiden de kötü olduğunu duydum- ->Gakuen Alice -ilk izlediğim animedir- ->Bungou Stray Dogs ->Durarara Bir de Berserk var. O çok başka bir dünya. Sağlam bir psikoloji gerekiyor onu kaldırmak için. Ben kaldıramadım mesela. d. d Ama bağımlılık yapıyor okuyorsun işte.
Animeyi çok severim. En sevdiğim anime profilimdeki Sousei No Onmyouji anime karakteri ise Sousei no onmyouji den enmadou rokuro. Çünkü çok komik ve güçlü ❤
One punch man herseye tek atiyor adam geliyor binlerce gezegen yok etmis saitamaya dunyayida yok edicem saitama:ok diyip tek atiyor trol mimikleri falan
Animeyi sevmede o kadar çok etken var ki seni hiç yaşamadığın bir duyguya sürüklemesi ve o dünyaya çekmesi gibi. Animenin kendine özgü karakteristik bir müziği varsa ilerde dinlediğinizdede tekrar anılarınızı canlandırıyor. Her tür denenebilir bana göre. Bilimkurgu, aşk, polisiye, komedi vs. Komedide tavsiyelerim; Beelzebub, great teacher onizuka, gintama (dayanabilirseniz), kenichi, saiki kusuoAşk-bilim kurgu;; Elfen lied, mira nikki, Guilty crown, steins gatePolisiye; death note, psycho-pass, monster gibiKiseijuu: Sei no Kakuritsu nun bende özel bir yeri var. Bunların dışında one piece, naruto, bleach benzeri animeler gibisini bulmak zor zaten. Hatırladıklarım ve izlediklerimi listeliyorum::
En sevdiğim anime çok var ama Violet Evergarden, Your Name ve Shigatsu wa Kimi no uso beni derinden etkilemişti. Shounen olarak da Attack on Titan, Boku no Hero Academia, One Punch Man, Akame ga Kill, Demon Slayer ve The Seven Deadly Sins galiba. Bir de Jujutsu Kaisen var gerçi o hâlâ devam ediyor ama aşırı başarılı bir anime kendisi. En sevdiğim karakter de Dazai Osamu
En sevdiğim animeler: Akame ga kill ve Your lie in april Akame ga kill animesinde en sevdiğim karakter akame çünkü kendisi çok güçlü, zeki, güzel ayrıca üstün savaş yetenekleri var. Bunlardan başka arkadaşlarına her şeyden çok değer veriyor ve pek göstermese de onları kendinden önde tutuyor. Your lie in april animesinde en sevdiğim karakter Kaori Miyazono bende bir kemancıyım ve ordan bir bağ hissettim zaten:) kendisi çok güçlü bir karakter ve kendime yakın hissettiğim bir karakter Kısacası Akame ve Kaori
atılgan ve hiçbirşeyden korkmayan bir karaktere sahip olduğu için son goku hayallerinin peşinden koşmak isterken sevdiği kızında ölümüyle yıkılan ve deliren obito en sevdiklerim sonuna kadar obitocuyuz
Berserk'ten Guts çünkü ana karakterlerin anormal seviyede op olduğu fabrika çıkışı anime ve mangaların arasında yükselen acımasız bir dünyaya karşı kafa tutmuş, sıradan ve gerçekten insanî duygulara sahip "çabalayan" bir karakter. Ayrıca mangaka bu karakteri yaratırken Schopenhauer gibi pek çok filozofun görüşlerinden esinlenmiş, öyle ki Nietzsche'nin bir sözünü direkt kullanmış.
252 izlediğim animeden hiçbir karakter arasında ayrım yapamam. Hepsini seviyorum , birini yüceltirsem öbürü üzülür diye düşünüyorum. Ama yineden myanimelist de favori karakter yaparken 10 tanesini seçebildim. Seçim yaparken yakışıklılığa bakıyorum fkvhgdkjgd dermişim. Bazıları süper Seksi olsa da aptal oluyor bazıları aşırı cool yapıp seni kendine çekiyor ama aptallık yapıp harem kuruyor. Onun için en baba karakter UCHİHA İTACHİ'dir aksini iddia eden Haruno Sakura'dır.
Benim çok fazla var onların animelerini söyliyim çünkü içlerinde çok fazla favorim var: 1-Noragami 2-Tokyo Ghoul 3-Tokyo Ghoul re: 4-Citrus 5-Mirai Nikki 6-Naruto 7-Boku No Hero Academia 8-Chibi Devil 9-Tsubasa ... Gerisini yazamıycam üşendim pardon. xd
Devil may cry (2007 animesi 1. ve 2. oyun arasını anlatıyor) özelliklede o ending müziği yok mu. Cowboy bebop özellikle uzay temasını içine alıp jazz müzikle süsleyen mükemmel bir animedir kendisi 1998 yapımı olmasına rağmen hikaye bakımından güzeldir. Berserk Bir sürü felsefi psikolojik konuları ele almaktadır ve birçok sembolizm ögelerini içermektedir
En sevdiğim ve hoşuma giden anime (ler) Neon Genesis Evangelion ve Dororo Karakter (ler) ise; Kaworu Nagisa- Evangelion Kiyotaka Ayanokoji- Classroom of the Elite Ferid Bathory- Owari no Seraph Vanitas (of the blue moon)- Vanitas no Carte
Bayağı var ama madem istedin top 10 animemi yazayım. -Bungou Stray Dogs bu değişmez en baş tacımdır. -Akatsuki no yona -Noragami -Brand New Animal -Vanitas No Carte -Angels Of Death evet biraz depresif animeleri severim -Hunter x Hunter -Dororo -Kakuriyo No Yodemashi -Toilet Bound Hanako Kun -Shiyan Pin Jiating -Charlotte -Gakuen Babysitters Şimdilik bu kadar ama gerçekten çok var hatırlamadığım. Fazla zaman harcıyorum ssjkdsjkds
cok var ama bir kac tane yazayim death note basindan beri kiraciydim naruto kakashi hastasiyim attack on titan ilk siralar ereni severdim ama sanirim armin banana fish yuri on ice tabiki victor daha var ama yazmaya useniyorum kisacasi en cok izlenenleri ve benimde izlediklerimi yazdim digerleri ise sword at online/one piece/angel of death gibi animeler ha birde en sevdigim karakterlerden biri de ryuk
en sevdiğim anime death note sanırım ama sonu kötüydü bence çünkü Light ve L birlikte adaletli bir dünya yapmalıydı. en sevdiğim anime karakteri toge inumaki (jujutsu kaisen diye bi animede oynuyor) sevmemin nedeni düşüyorum her ne kadar gerçek olmasa da... ama diğer sevdiğim anime karakterlerine gelirsek kenma kozume, shoto todoroki, denki kaminari, lawliet, light yagami, saiki kusuo, yuri plisetsky, hawks.
Kesinlikle Kasuga Arata (Trinity Seven) gördüğüm en iyi ana karakter 150 anime izlemiş birisi olarak bunu rahatlıkla söylebilirim. Nedeni ise ilk olarak odun birisi değil kızların hislerini anlıyor , çoğu harem sahibi mc'nin aksine güçlü bir karakter öyle Date A Live , İnfinite Stratos'taki MC gibi güçsüz değil , bir amacı var ve bu amaç için her şeyi yapabilecek birisi ve biraz kendime benzettiğim bir karakter (o sapık onun dışında :d )
Psycho pass 1. Sezonda ortadan kaybolan bir karakterdi ve haklısın. Polisiye ve biraz felsefeye kaçan bir anime. Animenin değil karakterin eğlenceli olduğunu söylemiştim :?
Code geass mükemmel senaryosu ve katarterleri hikayesi olaylar ana karatkerin zekası ban baska bir sveiyede cizimleri eski olsada mükemmel bir bas yapıt cok izleyip beyenen yok ama benim icin bir baş yapıttır Code geass
Baya var En sevdiğim kız karakterler Amane misa Maki zenin Mai zenin Hyuga hinata Rias En sevdiğim erkek karakterler Gojo Toji Sukuna Nanami Jinshi (Çoğunluk jjk karakterleri)
En sevdiğim anime = çok var ama en sevdiklerim Yakusoku no neverland , Zombieland saga , Death note En sevdiğim anime karakteri = Saki , Ray , Reiko , Gilda , Emma , Tam adını bilmiyorum ama bunny girl senpai diye geçiyor , Nezuko
tek bir anime alacak olursak great teacher onizuka nedeni bana öğretmenleri sevdirdiği için ayrıca eğlenceli en sevdiğim karakter ise Takemichi nedeni psikolojik açıdan çok güçlü yardımsever ve kararlı bu hoşuma gidiyor
Death note, code geass, higurashi no naku koro ni, umineko no naku koro ni, blood serisi, another daha çok karanlık animleri seviyorum sanırım en sevdiğim karakterler ise:Ryuugu Rena, yagami Light, L, Hojou satoko
En sevdiğim anime NARUTO sevdiğim 2 tane karakter var biri ana karakter naruto ve uchiha ıtachi. Narutonun kişiliği hoşuma gidiyor. Itachiyi ise sevme sebebim bence aşırı cool ve en güçlü karakterlerde. (Hasta olmasa Sasukeyi bile yener)
En sevdiğim anime karakteri Nagumo Hajime nedeni güçsüz ve savunmasızken ihanete uğradı sonrasında çok güçlü, zeki, havalı biri olarak karşı larına çıktı 👌
dizi ve film olarak bir sürü sevdiğim var ama karakter olarak nagatoro, misa amane, jabami yumeko... birsürü sevdiğim karakter var hangilerini söyliceğimi şaşırdım ehe-
Banana fish beni galiba sonu çok etkiledi en sevdiğim karakter arslan jade çoğu kişi ona ash lynx diyo ama isim konusuna girmiicem sevmemin sebebi asil ve saf olması yani nasıl diyim tarif edemem
çok fazla izledim ve animeler artık yaşam tarzım haline geldi ama en sevdiğimi sorarsanız bende çok büyük bir hatırası, anısı olduğu için huner x hunter
En İyi Cevaplar