Kanka kaşarlıklarını göstermek için giyiyor olabilirler bence. Hiç bir kız böyle tayt giymez kızın resmen kilodu gözüküyor bizim okulda olsa tecavüze uğrar sonra bana tecavüz ettiler diye etrafta gezer dava eder bizim okulu :D :D
Benim öyle zaaflarım yok karşımda istediklerini giysinler ister kıyafetsiz dolassınlar ama bir Stajer geldi matematik stajeri 25 yaşında sınıfta ozaman 20 erkek 10 kız var erkeklerin ağzı açılmış ben hariç kız içine birşey giymemiş o derece düşün yani herşey belli oluyordu. :D
Bunu giyiceklerine etek giysin dolaşşınlar en iyisi bence herkez tayt giyiyor yah :D :D Hiç adam gibi birşey giyen görmedim özentilik bence desenli giysinler süper olur birkız gördüm kendi tasarımında tayt yapmış pelerin gibi birşey etekimsi totoyu gizliyor :D
sence niye olabilir? orada iki tane delik var ve oraya girmek insanı rahatlatır bu yüzden olabilir ve o kalçanın yuvarlak ve albeni olması mesela iç çamaşırın bişeyler çagrıştırması
En İyi Cevaplar