Kalp kırmak kolay önemli olan o kalbi tekrar onarabilmek. Siz farkında olmadan birilerinin kalbini kırdınız mı? ya da isteyerek kalbinin kırılacağını bilerek istemediği şeyleri söylediniz mi?



Zaman zaman isteyerek ya da istemeden kalp kırıyoruz maalesef. Bende kırmışımdır mutlaka. Bir öfke anında kalpleri çok çabuk kırabiliyoruz ne yazık ki.
https://i.on5yirmi5.com/image/2011/09/10/180826.jpg
Bilmeden kırdıklarım daha çoktur, kolay kolay kimseyi kırmam :)
İsteyerek olmuş ise Canım acıdığı içindir, istemeyerekte oldu ise önemli olan olayı tatlıya bağlaya bilmek.
EİG için teşekkür ederim.
dün annemi bilerek kırdım ama onun bana yaptıklarının yanında devede kulak tı sanırım.
Ne olursa olsun Annen o senin yapma.
anne demek için bin tane şahit bulmam lazım
Cevap
24Cevap
İsteyerek ve bilerek kimsenin kalbini kırmam. Ama bazen farkında olmadan kırıyorum ve çok üzülüyorum. Daha demin farkında olmadan bu siteden birinin kalbini kırdım ((
bugüne kadar kırdığım kim varsa hepsinide iyiki kırmışım.. ben boşu boşuna kimsenin kalbini kırmam.. bazen karşıdakini acıtmakta gerekiyor..
İstemeyerek kırdığım oldu iyi olmadığım dönemlerde ve kendimi affettirdim vicdanım rahat etmiyor çünkü
malesef çok önemli birini çok kırdım. ''bilerek ama istemeden'' diye açıklanabilir.
Elbette olmuştur, sonra gönül alma işlemleri başlamıştır.
haşırt.
Kimseyi kırmamaya özen gösteriririm ama ben kırmadıkça başkaları beni daha çok kırıyor.
Tabi ki de üzülerek olmuştur. Ama en kotusu de bilmeden kırmak. Sonradusunuuyor insan gerçekten kırdım mı kırdırmaya itelendim mi diye, ilginç
Olduysa bilmeden olmuştur bir şey söyleyeceğim zaman karşımdaki insanın kalbinin kırılıp kırılmayacağını üzülüp üzülmeyeceğini düşünürüm öyle konusurum
Tek kelime ederim bir kilo bal ile yenmez istemeyerek degil eger yaptiysam bilerek ve isteyerek yapmisimdir
Bilmeyerek olmuştur belki sonra telafi ederim ama 😊
Kırdım.. Kırdıktan 5 dakika sonra özür dilerim hep.
Kolay kolay kırmam ama damarıma basılırsa da acımam
Hak edenin kalbini kırarım veya beni sinirlendiricek bir şey yaptıysa kalbini kırarım.
kırdım özürde diledim ne kadar kabul oldu bilmiyorum
canımı yakanın canını yakarım isteyerek insanları incitmem
Çoook...
Tahribat: ıııııııIIIIIII|
Onarım gücü: ıııı
Kısaca istatiğimdir.
Kırdım bilerek isteyerek vicdan azabı bile çekmedim
Hiç kimsenin kalbini kırmayan yoktur bence insanın doğasında var :) sonrasında geri düzeltmek lazım ama
Evet, çok kırdım Sanırım
kirdim. maalesef kirmak zorunda kaldim.
evet çok... genelde bilmeyerek oluyor
Kirdim valla. Bilerek kirdiklarim oh olsun.
kırdım.
pişman değilim..
İllaki olmuştur bu dediğin :/
Bilerek kırdım sfgfgh bana zarar verenlere
Kalbini kırarsam, içinden bende sağlam çıkamam. :)
Evet kırdım ama sonra telafi ettim tabi ki
Hakedenlerin itinayla kalbi kırılır
Kirdiysam hak etmistir
kırmamışımdır herhalde
Hakettiyse kafasını bile kırarım 😀
Kimseyle ugrasmam kalp kirmam..
Kirmisizdir istemeyerk olsa da
Hep bilmeyerek oluyor zaten
Fazla kalp kirarim malesef
DiyorumBen^^
bilerek de kırdım bıleyerek de
Bilmeden olmuştur
Kirdim elbette
Olabilir
Evet kırdım
İstemeye istemeye kırdım.
Evet
Çooook :)
tabi ki
Kırdım.
Kırmışımdır
Çok kırmışımdır
Hemde çok
Gerek duymadkca
kırdım :(
Evet
Her insan yaşar bunu
Sanırım cok...:(
Çooook :(
Evet kırdım
Kırmısımdır
Evet evet evet
Çoooooook
kırmısımdır ıllakı
@HavinDgr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar