AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
114Cevap
Bu soruyu bu şekilde sorarak ayrıştırmayı en başta sen yapıyorsun, farkında mısın?
Ne diyelim senin benim gibi insan onlarda 4kolu4bacagı yok
Ben Kürdüm zaten :-)
Benim için ırkın milletin onemmi yok benim için ümmet önemli Müslüman olan herkes bende eşit
Hiç sevmiyorum artık k*rt kelimesinden bile iğreniyorum başardınız artık düşmanız
Eşine bağlı sadık biri ama evlenilmez yarın öbür gün ayrılık olursa kan kan diye çocukları öldürürler
ya değişik olacak ama göğüsleri hep havaya bakıyor gibi dik yürüyorlar :D
İlginç bir yaklaşım ilginç bir bakış açısı bence göğüslere bu kadar odaklanma :-)
bence kadının en çekici yeridir göğüs ama odaklanmaktan değil.
neredeyse hepsi dimdik yürüyor o yüzden. :)
Kürt kızları çok kibirli ve kendini begenmiş oluyorlar. Benim tanıdıklarım böyleydi. Ama gariptir ki erkekler ise bir o kadar insancıl ve iyiydiler. :)
Ege bolgesindekileri gor. Abi cagirma vardirya 14 yasindaki cocugu 20 25 yasindaki abileri dovuyor. Bu 1 olay degil ayrica.. Okadar cok oluyoki
Kürt kızlarını sevmiyorum daha genel olarak hiçbirinizi sevmiyorum.
iyidir hoşturda kızları değil kadınları olacak o cinsiyetçi ayrımcılıklara gerek yok
güzel kardeşim arkadaşım insanın ırkına degil kişiligine bakmak lazım
bence insanları ırka göre ayıranlarda insanlıktan nasibini almayan kişilerdir
ırkçılık yapan sensin
Hayır bu yüzden çok dUslandım ve insanların ne düşündügünü bilmek istedim sadece bu
olabilir önemsiyorsun ki sordun buda seni ırkçı yapar. burda birisi çıkıp türk kızları bk gibi kürt kızları mükemmel yazsa kalkıp ona bişey demezsin işte anladınmı
Hayır öyle yapmam emin olabilirsin her insan güzeldir ırkı dini inancı ne olursa olsun kalbi güzelse oda güzeldir :-) kimseyi otekelestirmek istemedim ama sen öyle düşündüren düşüncene saygım sonsuz ama ırkçılık yapmak istemedim. Hiç bir zamanda yapmadım yapmamda
bende diyorum ki burda yine ırkçılık yapıyorsun yani kürt kızları demek bugün dünyada 2 milyon kişi belki bu kadar insanı tek bir çatı altına toplamak çok saçma
Tamam dediğin gibi olsun :) görüşünü benimle paylaştıgın için teşekkürler
aferin lan uğurcan , doğru cevabı yapıştırmışsın bravo. soru zaten ayrımcılık yapıyor.
@metdemon bir dünya küfür yedim özelden bu görüşü yaptım diye :D
Anlamadim kimden küfür yedin
az önceki arkadaş tan yedim de şikayetçi oldum bakalım
Hangi arkadaş
kaç tane tırrek geçtiydi burdan bir hatırla fdsafd
Geneli abilerinin elinden geçiyor galiba eşşek den sonraki sexapalite noktaları ensest ilişkiler
sivaslı ve dersimli kızların güzeli güzel oluyor gerçekten
pkk li degilse fark etmez benim için ama öyleyse çok kötü olur
Yaşları ilerledikçe ten renkleri çok koyulaşıyo, yüz yapıları değişiyo
bir düşüncem yok. bazıları çok kaba konuşuyor ve erkeksi hareketleri var. öyle yapmasınlar
sonuçta insan. nereli olursa olsun, ne olursa olsun İNSAN.
Güzele güzel, çirkine çirkin derim. Geneli esmer, baya esmer. Esmer pek sevmem.
Irkcilik yapan sensin kizin kurdu turkumu var ne dusunmemizi istiyon ki insandir nihayetinde
Guzeller saygi ve sadakat var
Teşekkürler :-)
rica ederim :)
:-)
Huyuda onemli tabi :)
Tabi :-)
düşünce özgürlüğü demişsin ama pkk hdp destekleyen birine saygı duyamam işte kürt kızları şahsi fikrimce burdan kaybediyor yoksa evlenmeyi düşünmüştüm
Çok aksi olurlar.. Hanım ağa tarzı takılırlar. Birde pkk sempatizanlığı yaparlar..
Harbi ol pkk yı destekliyor musun?
Evet
Bu topraklarda her türlü haklara sahipken vatan hainliği yapıp ülkeyi bölmek isterken kundaktaki çocuğu katlederken görevini yapan öğretmeni vahşice öldürürken görevi başındaki askere polise kalleşçe silah sıkarken nasıl ayrımcılık yapılmamasını beklersin? Bu mu sizin adalet anlayışınız bu mu sizin insanlığınız?
teröristleri desteklemeyenleri hanımefendi kişiliklerdir
Önemli olan insan olmasi iyileride var kotuleride bu her insan için geçerli
o zaman daglardan inin askeri polisi sehit etmekten vazgecin
kürt kızları diyerek ırkçılık yapan sensin :)
Esmer ince zarif güzel kızlar :)
Teşekkürler
Kürt iydir. Ama alevi kürtten korkacan hacı
o niye hacı
@kronos_23 amcamın karısı alevi kürt tüm sülaleyi dolandırdı :D
istisnalar kaideyi bozmasın ya o stisna olanlardandır :)
@kronos_23 istisna mı 3 ay sonra da başka birinin altından geri geldi amcamın yanına :D
Bu nasıl istisna :D :D
O öyle diye herkesi karalama hacı :) Kürdüm safiyim
amcan kabul ettiyse amcan istisnadır bence :)
ama alevi kürtten korkacan dedim ben
@kronos_23 abi ben de arkadaşın dediği gibi şeyler duydum daha önce , alevi kürtten uzak dur demişlerdi.
iyi tamam korkun siz :)
@kronos_23 bize geldiği zaman sürekli onu izlerdik. Acaba ne yapacak felan diye. Çünkü bir kaç defa evde muska bulmuştuk o gelip gidince.
ne değişikmiş karı ya bak :)
@kronos_23 tam bir... yaratık :D
Yaa muska derken büyü falan mı? 😱
@Toprakkk98 evet
Off korkarım ya ben 😭😭
Onlar alevi değil Ermeni liklerini alevilikle gizleyenler
@herifce :O şimdi öğrendim bunuda
mesaj aç anlatayım, sonra tekrar kapatırsın. DelininBiriii
kadınmış erkekmiş farketmez benim gözümde bir kürdün pul kadar değeri yok yağmurlu havada su vermem
Kız işte yani şimdilik ama siyasi bir mevzu olursa o Zaman görürüz Kürt kızını ayırmayı
Yukarda ayrimciligini gostermis zaten haklisin
Keşke biraz kürtlere benzese türk kızları
:-)
kurt çerkez türk degıl ınsan olusn önemlı olan o bu ısın turku kurtu olmaz ınsanlık önemlıdır vıjdan önemlıdır
Kürt kızları candır ya 👍
Namuslu
Dindar
Eşine ömür boyu sadık
Caliskan
Güzel efendi becerikli kişilerdir
Ve tabi inatlar
Kurt kızı esim olsun çok istiyorum
Ama olmaz çünkü ben türk olduğum için kürtler istemiyor
Burda bile Türk Kürt kavgası off bıktık artık sizin şu kavganızdan bir barışmadınız a mk
bir farkları yok benim gözümde ha türk ha kürt ikiside aynı
kurt kizi iste ne dusuniyim..
esmer renkli gözlüler çok çekici
Yane benn :-)
bilemiycem 😊
H9c kürt kızı tanımadım sen ilk oluyorsun yazdığım :)
Nerde yaşıyorsunki :-)
İzmir
Herseyin bir ilki vardir :-)
Umarım iyi intiba oluşur :) tanımıyorum çünkü nasıl yorum yapsam yanlış olur o yüzden ön yargılı olmamak lazim
Allahın belası k*rtler. Size ü bile yok.
Çanakkale de benim atalarim senin atalarina su verdiği icinmi bu nankörlük senin kişiliğin ve merhamet seviyen az ise bunu çevreye yansitip ta çevre kirliliği yapma türkürt kardestir çekemeyen kalleştir farklı ırklar olsada tek cumhuriyet türkiye dır bunu o kalın kafana sok azizim... ha bir tavsiye Selahaddin eyyubiye bir arama motorun dan bak
Hiç sevmem. Zorunda mıyım?
Jandarma Özel Harekatçıyım. Açıkçası Sevdikten sonra umrumda olmaz.
insanlar işte.. ne fark varki..
Hiç tanışmadım fikrim yok.
Ben Kürdüm tanışmis oldun
Aynen :) memnun oldum.
:-)
Valla genelde güzel oluyor lar
Teşekkürler
Irkçılık ta yapmamışşın yorumda dikkatimi çektin millet in içi fesat
Dişi cinsiyetli kişiler olduklarını düşünüyorum.
farketmez benim için insan olsun yeter
Irkçılık yapanların Annesi avradım olsun.
ulkemin her yoresinin kizi bir ayri guzel )
Karakter olarak Karadeniz kızlarıyla zıt
Neden?
biz şen şakrak insanlarız, gülmeyi güldürmeyi severiz
onlar daha çok sert mizaçlı, bencil
tip olarak bile beyazız onlar kara
Ben Kürdüm mardinliyim hiç öyle değilim.
Pkk oyunlarına gelmeyiz.
Pkk oyunlarımi?
Allah kulu her insan gibi
güzeli çok güzel çirkini çok çirkin
onlarda ınsan degılmı
Kürt bir tanıdığım yok, bilemeyeceğim.
%70 i hanzodur, erkeklerininde çoğu böyledir.
genellikle tek kaşlı oluyorlar :D
eşim kürt yeterli mi
kapkara kız mı olurmuş kız dediğin beyaz olmalı :)
Tombul ise sevişebilirim
kürtler işte.
bölücü pkklılar
hepsinin kalçaları büyük oluyor nedense :)