Aklımda olan bir kaç ismi ankete yazıyorum. Taze fikirlere de açığım :-)
Mehmet Ayaz
Mehmet Fatih
Mehmet Alp
Mehmet Erim
Mehmet Zeyd
Daha güzel bir fikrim var...
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İkinci isime gerek yok.. Hele ki son yılların zorla üretilen "abuk" isimlerine hiç gerek yok..
İlle iki isim olsun dersen Mehmet Ali..
Alide olmaz
Farklı birşey olsun Mehmet nedir.. ismiyle gurur duysun ilerde
Demode mi tövbe de :-D
Mehmetçik yani Türk askeri Mehmet isminden türemiştir ve Erim de kulağa "askerim" gibi geliyor, bence Mehmet Erim çok uyumlu olur.
Teşekkürler
Mehmet icin aylarca dusunduysen ikinci isim icin birkac yil dusunursun heralde :-)
Aslında farklı bir isim arıyodum ama yaptığım araştırma sonucu Mehmet'e karar verdim
Cevap
18Cevap
hep memet koymussun be abla 3 isimli olması cocuga zarar bırak emre ya da oğuz veya mert olsun tek isimli olsun
İki isim olcak
cocuk lıse yıllarında çok cekecek o zman i:DSAd
Doldurma sistem kalmadı ki artık
2 isimlilik eziyettir benım adım ahmet oguz du mahkemeyle ahmetı kaldırtım lısede cok cektım dalga gecen var oguz napıyon ahmet nsaıl falan tek isimli olması en ıyısı tecrube konusuyor mevzu olur adın ahmetmı la senın derler oguz ahmet dıyemem he derım boş yere dayak yerım falan
:-D 😀 😀 iyi olmuş sana
senın bebede bunları yasayacak abla :D
O dayak yemez ama annesi gibi olursa
valla adamı g*tten duduklerle abla alem de ne bebeler var bebe karsısında 14 lu kuteyı veya sallamayı gorunce napar bılemem :D benm de mafyalıgım aga krallıgıım belıme sallama yıyene kadardı :D
Allah korusun ya öyle ortamlara girmez inşallah :-(
giriyo artık heryer boyle hele lıse 2 3 de :D
O zaman bir sallama da o taşısın gerekirse delik teşik etsin ona bişey olmasın suçu ben üstlenirim tövbe ya güzel düşünelim güzel olsun
hıc guzel olmuyo abla bence tek isim koy :d
Hayıııır
Daha güzel bir fikrim var... Mehmet Erdem
Onuda düşünmüştüm ama beğenmedim
fatih olsun bizim olsun :)
Mehmet Turan iyi olur
Yok ya
Yani zeyd erim gibi şeylerden iyidir neyse
Mehmet fatih güzel olur 😊
2. de kızım olursa sultan koyarım :-D
Teşekkürler
Bence mehmet kötü bir isim
Yıl 2016 oldu
Muhammed isminin Türkçesi yıl kaç olursa olsun kötü olamaz
Mehmet Erim iyiymiş
Mehmet Yavuz da olabilir
Kerem olsun kerem 😎😎
ALAS koy
mehmet alp iyiymiş
Mehmet Emin
B dedim
soyadınız nedir
Bütün isimlere uyan kısa ve öz bir soyad
Mehmet Osman koy...
Osman ismi çok güzel ama bizim toplumumuz değerini bilmiyo
kimseyi umursamam... hz osman, osmanlı devleti kurucusu da ismi osman... kimin umurunda. sen beğeniiyorsan koy. ben koyucam nasipse
mehmet fatih tabiki.
Gerek var mı
Yess
2. İsme ne gerek var
İstiyorum
Ben
Yesssss
Bana yazık asıl fikir sahibi olmayan her dediğime he diyen biriyle evliyim
Yapmış bulunduk
A dedim.
Neden A
en ideali o illa olcaksa ama ben koymazdım Poyraz koyarım erkek olursa Kız da mira.
Mira artık baydı ya poyraz da banel ;-)
dimi mehmet çok iyi ASdfsdfjh poyraz ismini begenmeyen biri mehmet daha iyi diyor :D Neyse by.
Mehmet akıf
. Ege
Emir
Mehmet ayaz
Özenti gibi durmuyo demi
Yok
Uraz koy :D
Attila koyun
mehmet akif?
Onuda düşünmüştüm
mehmet fatihh :)
Bence Mehmet Fatih
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar