esimin adı abdullah. Ben aynı zamanda çocuğumun adını abdullah koyacağım. Baba oğul aynı olacak 😅 o yüzden tamamen aynı olmasın diye 2. Isim eklemek istiyorum oğluma ama çok kararsizim.
Hozan abdullah koymayı düşündüm. Hozan ismi ozan demek. Ama yine de bu isim icime çok sinmedi. Her dilden isim önerebilirsiniz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Abdullah öyle ağır ve güçlü isim ki yanina neyi koysaniz basit kaçıyor.
Abdullah Emin olabilir.
Abdullah zeyd ya da abdullah zeyn falan düşündüm yani abdullahın yanına hafif bit isim olsun. Çünkü abdullah yetişkin biti için iyi ama bebek için biraz ağır bir isim bebeği severken ya da ninni söylerken abdullah ağır gelir. Hatta şey de düşündüm abdullah eymen. Nasıl sence başka önerin var mi
Çocuğa neden agir gelsin ki, çocuğunuza saygı gösterir ismine uygun bir şahsiyet olması için bir yol izlerseniz sorun olmaz.
Anne olan sizsiniz sizin karariniz kiymetli.
Umarım öyle olur. Teşekkürler
Abdullah Tunç
Abdullah rojbin
Abdullah talha
Abdullah barış
Abdullah nevruz
Aaa güzel isimler teşekkür ederim
Rica ederim Allah analı babalı büyütsün ❤
ikinci Abdullah koy ilk ismi ikinci olsun hayatınıza Osmanlı beyliği olarak devam edersiniz
XNSJDMCJN ÇILDIRIYORUMM ÇOK EFSANEEEE XMJCCNDND
3 DEFA OKUYUP GÜLDÜM 😃😃
Ben de senin tepkine güldüm şu an teşekkür ederim 😂😂😂
Rica ederim gecenin birinde çıldırttığın için 😃
Haha benden de ricalar o zaman 😂😂😂
Baba ve oğlunun adı aynı olur mu ya ((: abdülhey koy hem derin işim..
Yok abdullah koyacağım. Iki tane abdullahimiz olacak 🥰 ama acaba abdullah zeyd mi koysam ya da abdullah zayn. Bilmiyorum çok kararsizim yardımcı olun
Abdullah el sufelllah nasıl
Ya bu ne
😄😄
Abdullah Tarık sevdiğim bir ikili
Tarik dayımın adı
Ee olacak yani
Olur mu olmaz mı
olmaz ya çünkü bu şekilde sülalede kim varsa ismini almış oğluma koymuşum gibi başka isim önemsene. Aklımda abdullah zeyd ya da abdullah zayn var
Yasin var mı
Yasin yok ama yasini beğenmedim. Abdullah eymen nasıl sence başka öneri varsa söyle
Eymen ve Abdullah biraz ters düştü gibi
Sadık nasıl
Sadıki da beğenmedim. Ama niye eymenle abdullah ters olsun ki
Abdullah daha kadim Eymen ise modern ikisini bir arada pdk oturtamadım
Abdullah can
Can saçma ya ve sevmiyorum. Herkes ikinci isim olarak can koyuyor
Ebu Abdullah olsun o hâlde
Yav sen niye böyle isimler uyduruyib
Uyduruyon
Beğenemediyseniz isimler sözlüğü var hanımefendi
Rızıkhan
Abdullah rezzak
maşallah