Suriyeli erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bana kalırsa öyle herkesin kötülediği kadar fena değiller. Ayrıca yakışıklı olanları da var. Sapık falan deniliyor ama bizim erkekler kadar sapık değiller. Bizim kızların Suriyeli erkeklere pek yaklaşmadığını görüyorum önyargıdan mıdır acaba?
Suriyeli erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla