Bugün bir iş için gezerken bu kumbarayı gördüm. Hatta içine eşya atan 2 insana denk geldim o ara.
Hepsini anlarımda kırmızı ile işaretlediğim südyen galiba. O atılır mı sizce mantıklı mı? Siz eski eşyalarınızı ne yapıyorsunuz? Böyle kumbaralar gerçekten işe yarar mı sizce? Sizin çevrenizde böyle toplama yerleri var mı?
maltepe belediyesi bu konuda gerçekten taktir edilmeli. Ankara'da bu tip sosyal sorumluluk maalesef mevcut değil. Ancak Maltepe Belediye sınırında oturan insanlar evsel atık ve geri dönüşüm atıklarının ne olduğunu bilmeyen bir eğitim seviyesinde İnsanları eğitmek şart ama bu kafalar bence hiç eğitimez. Ne kadar hizmet sunsa da belediye bu insanlara boş her şey...
En İyi Cevaplar