Lösev'de dahil olmak üzere kullanmadığımız eşyaları kapımızdan teslim alan çeşitli bağış kurumları var.
Peki siz bu eşyaları ne yapıyorsunuz?
Peki siz bu eşyaları ne yapıyorsunuz?
bir yerde görmüştüm, çok hoşuma gitmişti. Askıda kıyafet uygulmasi yapılıyordu. Ihtiyacı olanlar gidip ordan giysileri alıyordu.
Bizde de genelde annem ilgilenir. Ihtiyaçı olanlara ulaştırır bir şekilde.
Belediyenin vardı oraya veriyodum orası kapandı. Şimdi ne yapıcam bilmiyorum. Kızılay'a mail attım nereye ulaştırayım diye yanıt gelmedi. O kapımızdan alan yerleri söyleseydin ya şekercim
Bana gönder:)))
ahahahahaha
Rica ederim efendim, günaydın.
Annem genelde çuvala doldurur giymediklerimi ve ya benim ver dediklerimi muhtaç olanlara verir
benim giymediklerim artık parçalanmış oluyor da çocuğunkileri dağıtıyorum.
Benimkilerde öyle.
eyvallah
günaydın hacı
Rica ederim hafız, günaydın.
Cevap
1Cevap
Kesinlikle.. ihtiyaç sahiplerine ulaştırmaya çalışıyorum..
Ben caritasa veriyorum atilmaz..
Anlamadım ama iyi bir yer olduğuna eminim.
Dağıtıyorum degerlendirmek lazim
Küçük kuzenlerime veriyorum
İhtiyaç sahiplerine veriyorum.
ihtiyaç sahiplerine veriyorum.
Satmaya çalışıyorum ama yok
Kim alır o kokmuşlarını😂
@CapkinRomeo çok giyilmemisler 2. El alan dükkânlar var
Senin kokun var onlarda olmaz artık😂
@CapkinRomeo :D aman tamam kokuma hasret kalan da var da neyse
Hahahha kim var acaba 😂 @wegangster62
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar