Gizli Üye(36-45)+1 yılbizim kukuşunda bir sürü adı var hee:) pıttık tıttık tattık fıstık fındık mumuş kukuş mını mını... vajina
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Hahah geçenler de arkadaşlarla bu durumu konuşuyorduk burada da karşıma çıktı :D
13 Yorumla
Soran+1 yıl😄😄
Soran+1 yılRica ederim :).
Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Tansu'nun pıttığını istemem yaa, millete mâl olmuş. Ben tüm kızların pıttığını yiyim o zaman :D :D :D
12 Yorumla
Soran+1 yılAbooooovvv
Tebessüm ettirdin tesekkurler
11 Yorumla
Soran+1 yılRica ederim 😊.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Aile & Toplum konusunda 779 cevap paylaştı. adamdaki de iyi cesaretmiş hee :)
biz kullansak o kelimeyi bize anlamını bilen denk gelir :) :)1306 Yorumla
Soran+1 yıl😊😄
Soran+1 yılHerhangi biri :) .
Soran+1 yılYok tanışmıyoruz :) .
Soran+1 yılSiz bilirsiniz :) .
Soran+1 yılFaydası olmayan bir uğraş olur sadece :) .
Soran+1 yılDemek ki 😊.
Soran+1 yılÖyle :) .
Soran+1 yılBakalım , o zaman bulurum sizi :) .
Soran+1 yılLütfen , geçiştiriyor olsam hala size cevap veriyor olmazdım. 😊
Soran+1 yılHangi konuda?
Soran+1 yılBirşey anlamadım?
Soran+1 yılSöylemem ki :)
Soran+1 yıl😊😊😊.
Soran+1 yılDevam edeceğim 😊
Soran+1 yılBir hayli :) .
Soran+1 yılAaa bak bunu iyi bildin 😄😊.
Soran+1 yılSoruda ki espriden doğan bir frekans sanırım? 😊
Soran+1 yılO konuda hakkın var ama bir yeri atlıyorsun. Sitede iletişime geçmiyorum kimseyle :) .
Soran+1 yılBu istememek değil , siteyi gözlemledim ve pek sağlıklı gelmedi bana çünkü amacından sapan durumlar var , bende o yüzden iletişimi kendimden uzak tutuyorum. 😊
Soran+1 yılÇürük elmalara denk gelmedim , başından berii kapattım mesajlaşma olayına. Nereden anladın dersen ; sorulara verilen görüşler , paylaşılan benceler , insanların ego tatmini ve en dikkatimi çeken üyelerle ilgili dedikodu amaçlı soruların olması (çok ayıp) beni buradaki duruma güvensiz kıldı. Bende o yüzden sorularda görüş paylaşıp böyle sizin gibi kişilerle sohbet edip , eğlenmeyi tercih ettim :) .
Soran+1 yılYooo , buradan fikirlerini paylaşabilirsin :) . Belli olmaz gizli olmadığım bir soruda yeniden karşılaşadabiliriz.
Soran+1 yılBu raslantı evren tarafından bize bahşedilmişse tekrarı olmayacağı anlamına gelmez aksine karşılaşma olasılığımızın daha yüksek olduğuna dair bir ip ucudur. 😊
Soran+1 yılTansu hanım , dediğim zaman anlarsın 😊.
Soran+1 yılAfiyetler olsun 😊, görüşmek üzere anlaştık.
Soran+1 yılEngel değil prensip :) , yanlışın var.
Soran+1 yılPrensip benim hayatımı kolaylaştırıyor , engel olsa zorlaştırırdı. Haa benim prensibiö sizi zora sokuyor olduğu için sizin açınızdan bakıldığında engel :) .
Soran+1 yılPeki bakalım ama sende bir hayli inatçı çıktın :) .
Soran+1 yılŞu an için sıkıntı yok :) , hatta beraber eğleniyoruz kanımca.
Soran+1 yılBeyefendiliğini koruduğun sürece sıkıntı yok :) .
Soran+1 yılBakalım bunu zaman göstericek 😄😊
Soran+1 yılBak o konuda cidden çok haklısın 😊😄.
Soran+1 yılHayırlısı diyelim bence 😄😄😄
Soran+1 yılHayırlısı 😄
Soran+1 yılGörüşmek üzere :) hoşçakalın
Soran+1 yılGünaydın ref 😊.
Soran+1 yıl😄 kendine öyle deme...
Soran+1 yılİyiyim ama yoğunum :) bakamıyorum. Sen nasılsın?
Soran+1 yılkolay gelsin :) .
Soran+1 yılBir hayli 😊. Günaydın
Soran+1 yılNe sorulara ne de görüşlere bakıyorum , cidden vaktim yok :) .
Soran+1 yılRica ederim , sohbetin çekmese olmazdım burada :) .
Soran+1 yılNe mutlu :) . Çok geç yazıyorum kusura bakma.
Soran+1 yılGünaydın 😊.
Soran+1 yıl😄😊😄😄..
Soran+1 yılSen hakem misin?
Soran+1 yılProfilde bizzat bacaklarınla tanıştım 😄 .
Soran+1 yılO zaman çok iletişime geçtiğin kimse yok ks'de?
Soran+1 yılHımmm bir ünlüyle karşı karşıyayım 😄😊.
Soran+1 yılO zaman benim açımdan ünlü sayılmıyorsun :) . Futbolla alakam sadece tuttuğum takımdan ibaret 😊.
Soran+1 yılİnceden göndermelerin var , sevdim 😊😊
Soran+1 yılEee maç ne oldu? :)
Soran+1 yılNe maçı?
Soran+1 yılHıııı haklısın :) .
Soran+1 yılTamam :) . Sorun yok ref. Ama bildiğim kadarıyla maçları iptal ediyorlar.
Soran+1 yılGalatasaray iptal olmuş diye okudum ben bir yerlerde o yüzden ref :) .
Soran+1 yılO zaman asparagas haber ref :) .
Bu hitap şekli bende vardır :) . Ama hoşuna gitmesi , mutlu etti. Hoşlanmayadabilirdin.
Soran+1 yılBakalım , bence kesinlikle anlarsın ref :) .
Ks niye kısıtlasın ki bizi?
Soran+1 yılAaaa öyle bir şey mi var?
Soran+1 yılGünaydınnnn ref 😊. Derbi iptal oldu , demiştim sana :) .
Soran+1 yılwww.kizlarsoruyor.com/.../q4787569-renk-girdabi-testine-var-misin
Mit falan bağlantm yok ama bir o kadar kendi içinde gizli olan biriyim 😊 ref. Hadi bakalım açık ettim kendimi :) .
Soran+1 yılHahahahha espri iyiydi
Soran+1 yılO zaman dikkatli şakalar yapmak şart 😊 ref.
Soran+1 yılYoooo , 11 gündür buradaydım 😄
Soran+1 yılHadi bakalım 😊
Soran+1 yılRef fazla su zehirleme yapar 😄
Soran+1 yılNe yapayım bende böyle biriyim işte 😊
Soran+1 yılSizin maç ne oldu ref?
Soran+1 yılİşini hakkıyla yapıyorsan , ne mutlu 😊
Soran+1 yılHepimiz hatalar yapıyoruz ama sizin işiniz zor , direk anında tepkiyi koyuyorlar 😁
- +1 yıl
aynen kesinlikle haklısın ;)
kamuoyunu yönlendiren medyadaki programlar.. takımları, yöneticileri veya oyuncuları hakemleri eleştirdiklerinden daha az bile eleştirdiklerinde anında telefonlar geliyo ve susturuluyolar.. ama en kolay iş olayı hakeme yıkmak..
bu arada öğle arasındaydım kusura bakma :)
Soran+1 yılRica ederim , afiyet olsun 😊.
Soran+1 yılGünaydın :) nasılsın ref?
Soran+1 yılBende iyiyim , başladık yine :) yeni bir güne koşturmaca devam. Muhakkak bir şey demek zorunda değilsin :))
Soran+1 yıl11 gün değil , hiçbir zaman söylemeyeceğim. Sitede bilgi paylaşmıyorum :) .
Soran+1 yılYanıldığını söylerim o zaman :) . Onunla hiç alakası yok.
Soran+1 yılHiçbir şey imkansız değildir ve kurallar değiştirilmek için vardır. İhtimaller azda olsa o ihtimalliğin olma olasılığıdır bizi hayata bağlayan :) .
Soran+1 yılO zaman şimdilik böyle olsun :) .
Soran+1 yılÇok yoğundum :) .
Soran+1 yılSen iyi vakit buluyorsun :) .
Soran+1 yılHoşçakal :) .
Soran+1 yılHızlı davranan kazanır ref
Soran+1 yıl😄😄😎...
Soran+1 yıl😊😊 bir dahaki senden olsun o zaman
Soran+1 yılHahahabha çok akıllı gördüm seni
Soran+1 yılCevval değilim est. :) sadece su'yum işte 😊😇
Soran+1 yılBugün beni tanımlamaya kararlısın anlaşıldı :) .
Soran+1 yılOlmayan durumların tartışması , boşa geçen zaman :) .
Soran+1 yıl:) zaman dedim
Soran+1 yılŞimdilik öyle görünüyor :) . Sen?
Soran+1 yılDaha freesin yani :)
Soran+1 yılKim o birileri 😁? Demedim say
Soran+1 yılTanırız iyidir de biraz inatcıdır , kendisi :)
Soran+1 yılSabırlısın cidden 😊
Soran+1 yılGünaydın , iyiyim , uykuluyum :) . Sen ref?
Soran+1 yılYok yaa akşam yemeğe falan gittim...
Soran+1 yılYok yaa , yorgunluk benimki
Soran+1 yılGerçekten yorgunum
Soran+1 yılSelamlar :)
Soran+1 yılgünaydın :) . iyiyim iyi , koşturmalarım çok. sen nasılsın?
Soran+1 yıl:) :)
Soran+1 yılalemsin :)
Soran+1 yılama ben hep böyleyim :)
Soran+1 yılkalp kırmayı sevmem :) .
Soran+1 yılgenel :)
Soran+1 yılhahahahahahhhh
Soran+1 yılcık değil :)
Soran+1 yılgenel genel
Soran+1 yılvayyyy
Soran+1 yılGünaydın ref :) .
Soran+1 yılİyiyim sen nasılsın ref? :)
Soran+1 yılCevaplarımdan yargılara varmaya çalışıyorsun :) .
Soran+1 yılYok tabii ki :) .
Soran+1 yılHahhhha laf sokuyorsun ama
Soran+1 yılAma bu siteyle alakalı bir durum. Kendi üstüne alınmanı istemem :) .
Soran+1 yılBuradaki durumların farkındasındır :) . Dikkatimi çekti sen hiç akşamları sitede olmuyorsun , sebep?
Soran+1 yılAile tabii :) .
Soran+1 yılEee haklı olarak :) , eşin , çocuklar...
Soran+1 yılBilgi vermek istemeyişimden yorumsuz benimkisi :) .
Soran+1 yılNe olursa olsun bilgi vermeye yanaşmıyorum :) .
Soran+1 yılÜrkmek değil , ortam belli :) . Benimki kendini korumak.
Soran+1 yılPrensiplerimden şaşmam :) . Şaştığım zaman bulurum seni :) .
Soran+1 yılNerede olduğunu biliyorum o zaman sıkıntı yok :) .
Soran+1 yılEst. Yapmam öyle şeyler :) .
Soran+1 yılGünaydın 😊
Soran+1 yılAkşam oldu 😄
Soran+1 yılHayda😊
Soran+1 yılVaktim olmuyor. :)
Soran+1 yılHahhahhaha ref ya 😄
Soran+1 yılSen nasılsın , nasıl gidiyor? :)
Soran+1 yılEğitime gitmiştin yani?
Soran+1 yıl😊😊tahminler tahminler
Soran+1 yılHaberler çok üzücü ref :/
Soran+1 yılHaberleri izliyorumda , moral bozucu :/ .
Soran+1 yılBende ayar oluyorum ama yinede bakıyorum :/
Soran+1 yılAlışkanlık benimkisi..
Soran+1 yılyorgunluk çöktü..
Soran+1 yılAynen :) .
Soran+1 yılKahvemi yaptım , içiyorum sağol ref :)
Soran+1 yıl:D :D... iyiyim iyi
Soran+1 yılrefff :)
Soran+1 yılDoğru bildin ref :D
Soran+1 yılyok , est. :)
Soran+1 yılinatçı ref bence :).
Soran+1 yılsen sen :)
Soran+1 yılyarına hazırlık :)
Soran+1 yılüşenme yapıver :)
Soran+1 yılEşine yaptırsaydın :)
Soran+1 yılotelden yardım iste
Soran+1 yılbu muhabbetlere gelemiyorum
Soran+1 yıl... ' - '...
Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Hahah bunu okumuştum ve şimdiki gibi çok gülüştüm 😂
11 Yorumla
Soran+1 yıl😄😄
+1 yılNe olduğunu öğrendikten sonra İl Başkanını postalamış görevinden :D
11 Yorumla
Soran+1 yılEeee , haklı olarak 😄😄
başka yerde yaşayamam :) bizde küfür kültür olmuş severken bile küfrederiz
13 Yorumla
Soran+1 yıl😁😄
Soran+1 yılDoğrudur 😊
Pittik diye şeye derler Çiller bütün Erzuruma peşkeş çekmiş :D
10 Yorumlaallah seni napmasın tansu hanım
11 Yorumla
Soran+1 yıl😄😊
Aile & Toplum konusunda 21,8b cevap paylaştı. Komedi gibi bir ülkede yaşiyoruz :D
12 Yorumla
Soran+1 yılHer anımız fıkralık 😄😄
- Aile & Toplum konusunda 9,5b cevap paylaştı.
+1 yılaklıma sana yağı muhabbeti geldi :D
128 Yorumla
Soran+1 yılAaaa , onu bilmiyorum 😳? Zahmet olmazsa yazar mısın? 😊😄
- +1 yıl
Zeki Müren Bir Gün Televizyonda Yemek Programının Davetlisidir. Orada Bir Yemeğin Tadına Bakar Ve Aşçıya Sorar:
Siz Bu Yemeğin İçine Ne Koydunuz? Çok Güzel Olmuş Gerçekten.
Aşçıda Cevap Verir:
Sana Koydum.(Sana Bildiğiniz Gibi Margarin)
Zeki Müren Bu Cevabın Üzerine Bozulur Ama Pek Belli Etmeden O Mükemmel Cevabı Verir:
Yaaaa! Demek Öyle.
Öyleyse Bende Buradan Türkiye'deki Diğer Bütün Ustalara Söyliyeyim de Onlarda "Sana" Koysun.
Soran+1 yılAhahhahahaahhahahahhahabaabba
- +1 yıl
:D :D
Soran+1 yılÇok komikmii gerçekten 😂😂😂😂😂😂
Üşenmeyip yazdığın için ayrıca teşekkür ederim 😄😄😄.- +1 yıl
kopyala yapıstır yaotım :D rşica ederim :D
Soran+1 yılOlsun , yapmayadabilirdin 😊.
- +1 yıl
komik şeyleri severim paylaşıırım :)
Soran+1 yılBende 😄. Ama burada yaş dolasıyla gizliden paylaşmak zorunda kalıyorum. Malum ergenler açıktan böyle şeyler sorduğunda saçma sapan yorumlarda bulunuyor :) .
- +1 yıl
yaşının neyi varki :D bende aynıyım :D
Soran+1 yılBayan olunca valla çok saldırıyorlar 😊.
- +1 yıl
yok be niye saldırsınlarki :D yaş 35 mi :)
Soran+1 yılHayır :) . 4 düşmek lazım
- +1 yıl
31 yani :D
Soran+1 yılYaaa suss 😄
- +1 yıl
nedenki yaa nolmuş yaşına :D
Soran+1 yılÇirkin bir yaş 😁
- +1 yıl
niye?
Soran+1 yılSence? 😄
- +1 yıl
bilemedimki
Soran+1 yılBoş ver bilme :) , benim yaşa gelince anlarsın.
- +1 yıl
o rakamla ergenler dalga gecer ama gizlenmek tuhaf :D
Soran+1 yılİşte ergenler yüzünden gizleniyorum ;) . Bu rakam yüzünden.
- +1 yıl
iyide nolcak yani gizlenmesen :D bugün birisi soruma yorum yazmıştı o yaştaydı :D
Soran+1 yılİyi cesaret etmiş 😄😄😄
- +1 yıl
senmisin yoksa :SD
Soran+1 yılBilmem o ben miyim acaba? 😄
- +1 yıl
nikinin baş harfi ne :D
Gizli Üye(30-35)+1 yıl:D Oysss pittigini yesinler.
😆10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGelmiş geçmiş en iyi Başbakandır
10 Yorumla
+1 yılHatırlıyorum bunu 😆
15 Yorumla
Soran+1 yılÇok fena 😁😄.
- +1 yıl
Aynen
Oda iyi alışmıştı bir şeyleri feda etmeye 😆
Soran+1 yılEjeheheh soramıyorum bile
- +1 yıl
Devletin imkanlarını diyorum canııııım
Soran+1 yılEvet , tabii , öyle 😄😄
😂😂😂
Hayır.11 Yorumla
Soran+1 yıl😁😄
Aile & Toplum konusunda 307 cevap paylaştı. sendede mevcut zaten :D
010 Yorumla
Soran+1 yılNe kadarda zeki bir insan 😳
Soran+1 yılYok takılmadım , şaşırdım 😳😄.
Soran+1 yılNe bekliyordun ki? 😊
Soran+1 yılAma hiçbir ihtimal gerçekleşmedi 😄.
Soran+1 yılBu sitede takılmanın yaptığı yan etki diyelim 😊.
+1 yılessahmı lan
10 Yorumla
+1 yılSizede malzeme iste
05 Yorumla
Soran+1 yılNiye negatifsin? 😊
- +1 yıl
Birincisi o kelimenin o anlama geldigini bilmiyodum
İkincisi bir bayanin bunu yapmasi hos degil
Ucuncusu negatif degilim 😊
Soran+1 yılBu sadece ülkemizin fıkra gibi olması :) , o yüzden paylaştım.
İkincisi bayanlarda bu tarz şeylere gülebiliyor :) .
Üçüncüsü gülen yüzünüz hiç eksik olmasın :) .- +1 yıl
Dorduncusu , tesekkur ederim kibarliginiz icin 😊
Soran+1 yılBeşincisi , ben teşekkür ederim 😊.
Gizli Üye(30-35)+1 yılEdep ya hu.
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar