Zayıflamaktan korkuyorum... Neden kendimi hala zayıf hissediyorum?

ben eskiden çoook zayıf bir kızdım boyum 165 kilom 43 idi, o kadar iğrenirdim ki hiç elbise almazdım çünkü yakışmazdı, aynaya bile bakmak istemezdim, ama baya kilo aldım, 62 kiloydum geçen hafta rejime başladım hemen 1 kilo verdim zaten :D annem bana 3/4 kilo ver diyor ben aslında çokta zayıflamak istemiyorum, 1 kilo verdim aynaya baktığımda sanki 4 kilo vermişim gibi :D, acaba neden böyle oluyo ki neden kendimi ''zayıf'' hissediyorum hala, halbuki zayıf değilim, şişmanda değilim birazcık balık etliyim
Zayıflamaktan korkuyorum... Neden kendimi hala zayıf hissediyorum?
Cevapla