

Bu işlerden anlayan biri yorum yapabilirmi ne gibi ceza alırım?


Bir cacık çıkmaz bundan bu mahkeme minimum 1.5 - 2 yıl sürer mahkemeye çağırdıklarında da git çık hakim karşısına rahat ol beni kızdırdı tahrik etti zaten son zamanlarda yaşadığım ailevi sorunlarımda olunca psikolojik travmalarım oldu sinirim geçince hatami anladım pişmanım. Bundan içeri almazlar için rahat olsun takma kafana
Neden o kadar uzun sürer ki mahkeme suçumu kabul edicem biricek olay cezamı kesicekler işte neden uzayacak
Eee kızı tehtid etmiyecektin fotolarini falan gönderirim diye cezasını cekecen
Öyle tehdit değil bu numaranı dağıtcam dedim o kadar
Türkiye de adalet bekleme kardeş bundan bir cacık çıkmaz🤔ben yıllarca oldurulmekle tehdit edildim kacirildim 🤫ama sanık mahkemeye takım elbiseyle gelince saygılı davraninca uzaklaştırma cezası aldı 🤔sanki benden 1km uzakta olsa öldüremez Türkiye'deki adalete zcm ben
Ceza almazsın
Uh nerden anladın
Cevap
6Cevap
Hapis cezası alırsın ama o paraya çevrilir yüksek ihtimalle.
Keşke öyle olsa hapis yatmaktan korkuyorum
Eyvallah içimi rahatlattın
Al bak metinde yazılanın kanunda karşılığı
Hakaret
Madde 125- (1) Bir kimseye onur, şeref ve saygınlığını rencide edebilecek nitelikte somut bir fiil veya olgu isnat
eden (...) (1) veya sövmek suretiyle bir kimsenin onur, şeref ve saygınlığına saldıran kişi, üç aydan iki yıla kadar hapis veya
adlî para cezası ile cezalandırılır. Mağdurun gıyabında hakaretin cezalandırılabilmesi için fiilin en az üç kişiyle ihtilat ederek
işlenmesi gerekir.
(2) Fiilin, mağduru muhatap alan sesli, yazılı veya görüntülü bir iletiyle işlenmesi halinde, yukarıdaki fıkrada
belirtilen cezaya hükmolunur.
Bu da diğer madde metinde yazan
Tehdit
Madde 106- (1) Bir başkasını, kendisinin veya yakınının hayatına, vücut veya cinsel dokunulmazlığına yönelik bir
saldırı gerçekleştireceğinden bahisle tehdit eden kişi, altı aydan iki yıla kadar hapis cezası ile cezalandırılır. Malvarlığı
itibarıyla büyük bir zarara uğratacağından veya sair bir kötülük edeceğinden bahisle tehditte ise, mağdurun şikayeti üzerine,
altı aya kadar hapis veya adlî para cezasına hükmolunur
Ama 6 aydan fazla hapis cezası paraya çevrilmiyo diye biliyorum ben
Evet tertemiz hiç bişey yok
Bak dicem ki o an çok sinirliydim falan ayrıca benim annem babam yok psikolijim bozuk dicem. Ama kendilerinden özür diliyorum dicem kibarca
Denedim çekmiyolar babası bırakmıyo işin peşini
Peki suçu kabul etsem dava sonuçlanırmı uzamasını istemiyorum
İşe yarar mı avukat ceza indiriminde
Ücret vermicem dimi
Para cezasi verirler korkma yatsan bile en fazla 6 ay iste ne var bunda
Ya kardeşim ne yatması ananeme bakıyom ben. Paraya çevrilmez mi hapiste verseler
%90 para cezasidir. İhtimal dedim sadece
Kardeş üzmek istemem ama en az 6 ay girersin gibime geliyor.
Paraya çeviremem mi
Büyük ihtimal çevirilir.
para cezası net...
Kesin mi kardeşim keşke öyle olsa rahatlıcam
ya kardeş sen bana güven, bu cezanın yatarı yok, hatta mahkeme şöyle geçecek, ... şahıs bilmem kaç yıl cezası gerekli görülüp bilmem ne bilmem ne maddelerince zanlının hapis cezasnın para cezasına cevrilmesine karar verilmiştir.
Valla içimi rahatlattın çok sağol ya kardeşim peki ne kadar para cezası gelir tahminen
o kadarını bilemem. gelecek olan para cezası sana önce kesilecek hüküme göredir. yani önce sana kaç yıl yatar vericek, o yıla göre bu ceza paraya dönüşecek.
Anladım 5 yıl denetimli serbeslik vermezler mi peki
oda olabilir ama bu ceza denetimi gerektirecek bir ceza değil. uyuşturucudan ya da hırsızlıktan falan yakalansan eyvallahda bunda olacagını sanmıyorum.
Parayi vermezse uzerjne faiziyle gelir mi ileride?
@SanatveAşk parayi vermezse ilk önce yediği ceza hükmünü yatar hemde parayı öder
Taksite bölünüyo mu
evet
Yatarı olmaz bunun.
O ne demek tam olarak?
Polis ifademi dediğim gibi yazmamış
Ama kamu davası falan yazıyo arkada okumadın mı kamu davası açılcak sanırım
Açılsın bir cacık olmaz. Benim dayımın oğlu 4. kez girdi içeri. 15 gün sonra yine saldılar. Düşün hayvan gibi sabıkası var birde. Tutsalar onları tutarlar içeride. İlerleyen zamanda cezaevi kapasitesi yetersizliği yüzünden af çıkarmayı düşünürlerken böyle b0ktan sebeplerden dolayı içeri adam almazlar. He aldılar diyelim , yatacağım maksimum 1 hafta.
Kardeş deme öyle 1 hafta ya ananemle yaşıyom ben bakıyom ona
Ygghijh8
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar