Arkadaşlarım çok konuştuğumu ve boş konuştuğumu söylüyor çok düşündüm bana akıl verin ne yapmalıyım?

Merhabalar, 18 yaşındayım lise son sınıf öğrencisiyim arkadaşlarımla gezip tozarken sürekli konuşuyorum yani sohbet etmek istiyorum yaklaşık 1 yıldır yüzüme vuruyorlar fena şekilde, ben en başından beri farkındayım gerçi biri hariç arkadaşlarımın hiç biri adam değil ya hadi neyse, bana göre içimdeki dertleri sıkıntıları atamıyorum ya da paylaşamıyorum o yüzden böyle olduğumu düşündüm ve kanaat getirdim sizce?

Arkadaşlarım çok konuştuğumu ve boş konuştuğumu söylüyor çok düşündüm bana akıl verin ne yapmalıyım?
Cevapla