Sırf birini kürt diye dışlamak hakkında ne düşünüyorsunuz?

ben insanların barıştan tarafa olmarını istiyorum asla ırk ayrımı yapmam ırk ayrımı yapan insanları namazında niyazındada olsa kötü bir insan olarak görüyorum.
Sırf birini kürt diye dışlamak hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla