Konuşma sesimi nasıl güzelleştirebilirim?

Arkadaşlar sesimi beğeniyodum ama bir gün video çekiyordur arkadaşlarım orda kendi sesimi duydum o kadar kötü hissettim ki böyle ses olmaz dedim kendi kendime buda özgüvenimi etkiliyor. Telefonda filan duyduğum sesim gerçekten hiç mi hiç hoşuma gitmiyor konuşmamayı bile düşünmeye başladım. Şaka filan yapmıyorum çok ciddiyim nasıl güzelleştirebilirim bu ses tonunu konuşma sesimi? Mesela uzaktaki bir insana bağırsamda duyuramam sesi mi böyle güzel değil. Bağırarak mı açacam ben sesi, bu şekilde mi güzelleştircem. Ne yapabilirim?
Konuşma sesimi nasıl güzelleştirebilirim?
Cevapla