Çıkıyoruz ama hala mesafeliyiz çok soğuğuz neden? Nasıl düzelir aramız?

Arkadaslar hoslandıgım cocukla uzun süredir bir bakısıyoduk falan ama cocuk agırdan yavas yavas geliyodu hep ve sürekli tanımak istedigini dile getiriyo yani zamanla tanıcaz falan diyo ama bugun knustuk ve cıkalım falan dedi bende kabul ettm ama halada ckıyo gibi deglz yani cok soguk bende anlamıyorum sebebını benı sevıyor farkındayım ama konusmalarımz cok garip hala bir askım bile diyemedk mesela. neden böyle nasıl düzelir ?
Çıkıyoruz ama hala mesafeliyiz çok soğuğuz neden? Nasıl düzelir aramız?
Cevapla