Alışveriş yaptığınız esnafa iyi dilekler sunar mısınız?

Alışveriş yaptığınız esnafa, bakkala, mağazaya, butiklere, lokantaya, hatta markete girdiğinizde kasiyere herkese işte, çıkarken iyi dileklerinizi sunar mısınız?

*İyi günler..
*Kolay gelsin..
*Hayırlı işler..

Dilimiz aşınmaz <3
Alışveriş yaptığınız esnafa iyi dilekler sunar mısınız?
Cevapla