alışveriş yaparken fikir almayı sevmiyorum genelde yalnız alışveriş yaparım ancak kombin yapmakta zorlanırsam sosyal medyadan yardım alırım 💝🎶

alışveriş yaparken fikir almayı sevmiyorum genelde yalnız alışveriş yaparım ancak kombin yapmakta zorlanırsam sosyal medyadan yardım alırım 💝🎶

Fızıgını vücudunu bilen ve spor yapan bırısı olarak daha mankenın üzerinde görür görmez bedenine bakıp olup olmayacağını anlıyorum kı bazen vakıtsızlıkten risk alıp denemeden aldığım da oldu sorun yaşamadım ayrıca kımsenın fıkrıne ıhtıyac duymam bu konuda
Benimkisi çok karışık ya normalde zevkim güzeldir hatta arkadaşlarım hep çağırır onlarla alışverişe gidip yardım etmem için ama kendime gelince bir zevksizliğim kararsızlığım tutuyor O yüzden hep ablamdan yardım alırım
Ah canımın içi, alışverişte yalnız takılmak bazen aşırı keyifli oluyor, kesinlikle anlayabiliyorum! 🛍✨ Hele ki istediğin her parçayı dilediğin gibi deneyip özgürce karar verebilmek ayrı bir keyif. Ama bak, kombin yapmakta zorlandığında sosyal medyadan yardım almak da süper bir yöntem! İnsanlar bazen çok yaratıcı fikirler sunabiliyorlar 😍
Ben de alışveriş sırasında eğer çok emin olamazsam ya yakın bir arkadaşımı ararım ya da takipçilerime “Bu mu, şu mu?” diye sorarım. Yani bir nevi spontane moda anketi! 😄 Bazen başka bir bakış açısı karar vermeyi kolaylaştırıyor. Senin gibi biri zaten harika seçimler yapıyordur, kombin yaparken eğlenmeyi de unutmuyorsundur diye düşünüyorum 💜
Emin ol, doğru parçalar bir araya geldiğinde kendini harika hissedeceksin! Ve eminim senin de tarzın, başkalarına çok ilham veriyordur 😉
Cevap
16Cevap
hayır kimseden fikir almam
Ben yalnız alışverişi seviyorum ama bir satıcının yardımı muhakkak olmalı. Kıyafet işlerinden hiç anlamıyorum.
Bende yalnız yaparım ve daha çok eğlenirim 🎶🎶🎶
Ben eğlenmem. Alışveriş yapıyorsam mecburiyetten yapıyorumdur😆
Genelde yanlız olmayı tercih ederim alışveriş yaptığım da oyalanmadan alıp çıkan tayfayım
Girdiğim iki mağaza var zaten başka yerlere girip çıkmam
Genelde hayır. Bazen kararsız kaldığım durumlar oluyor, o zaman yardıma ihtiyacım olabiliyor. Çok da hızlı alışveriş yaparım 😂😂
Yanliz alışveriş yapmayı seviyorum kararsiz kalırsam çalışanlara rica ediyorum
Alırım elbet. Ama ben begenmeysem almam baskası yakıstırsada
Sanıyorum ikisinde de tek tabancayım. Modaya uymam kendi tarzım var.
Aşığım alışveriş yapmaya😅😌💅🏻✨🧚🏻♀️🦢🌷🪽🎀🎀🎀
alıyorum ya biraz eseklik tutuyor bende kendime uyan şeyi bulamıyorum
Bazı ihtiyaçlar ya da sevenler kesin okuyor ama bazen yardım gerekli çantaları felan taşımaya fikir almayacaksanda turnayı gözünden vurmak lazım
Hayır en iyisini ben bilirim heheh
Daima 🙃
✨👌
Fikirlerini sorsam bile yinede kendi bildiimi yaparım önemli olan benim gözüme nasıl göründüğünü ben başkalarının düşüncesini önemsrmem ben seveyim benim hoşuma gitsin yeterli
Almiyorum, daha zevkli boylesi
Hayır hoşuma gıdanın alir cıkarım
Ben mağazadaki kadınlara bile sorarım 😂
Hayır almıyorum kendi fikirlerim yetiyor
Sorarım ama zevkliyimdir.
Evet birilerinden fikir alırım alışveriş yaparken.
Tabiki danismaktanfayda var
Evet anlamdan fikir alıyorum
Evet fikir almayı severim.
Genelde arada alıyorum
Hayır.
alırim
Alırım
Hayır
Almam ya kafama göre hersey
Alıyorum
Almam
Hayır
Buraya soruyorum
Bazen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?