Herkese saygım var herkesin giyimine ama bazı arkadaşlar kapalı diye kendilerini dinci görüyor ve fetva veriyorya sinir oluyorum ya açıklara sanki dinsiz gözüyle bakan var o** gözüyle bakan var ben başörtüsünün gerekliliğine inanmıyorum he kapalı giyinmek ayrı ama kafasındaki bez parçasının ne değeri var birde kapalılar çoğaldıkça açıklar dikkat çekiyor herkesin kişisil tercihi ben etek ve şort giyinmeyi çok severim erkeklerin dikkatini çekmek için falan değil önce kendime güzel gözükürüm sonra gecbçen bir kapalı arkadaşım diyor kapansana sana yakışır diyo yok dedim yaşlı gösteriyor bir tepki insalllah allah kapanmayı nasip eder abi sinir olmaya başladım kapanmak bence kendini kısıtlamak. ınırlandırmaktır net denize giricen çarşafmı giyiceksin ve haşemat giyenlerçdaha dikkat çekiyor yani rüzgarı yağmuru güneşi tenimde hissetmek isterim kadını toplumdan soyutlaştırmayın tesettür çok gerekliyse erkekler gözlerini nefislerini örtsün halla allla din dinci düşmanı değilim ama insanların beyenlerinide yıkamasınlar ilkokula giden çoçuğun başı kapalı o okararı verecek yaşta değil hep yetişme tarzı kültür sizin fikirleriniz neler başörtüsünü gerekli buluyormusunuz?
Cevabın nedir?
Cevapla
- Aile & Toplum konusunda 389 cevap paylaştı.
+1 yılHerkesin kendi tercihi. Ben acigim saçlarımı cok seviyorum. Kadini gosteren saclaridir zaten ama kapalilarida yadirgamam onlarda bizler gibi insan. Cogalip azalmalari onlarin tercihi. Dedigin gibi kapaliyim namusluyum aciklar namussuz diyenlerede haddini bildiririm. bir cok kapali gordum kendi cevremdede var sosyal medyadada var. Benm yapmadigim hareketleri yapiyolar. Vucutlarini disarda kapatip erkeklerle ayni eve girip heryerini aciyolar ya da parklarda opusuyolar ama hepsi de boyle degil cok efendi kizlar var kapalilardada aciklardada. Insani yargilarken giyim olarak degilde karakter olarak yargilarim. bir kiz sigara icerek yolda yuruyosa kafasindaki beze laf soylemem ya da sokakta oglanlarin kucagina sirtin atlayip oynasiyorsa kapalida olsa acikta olsa illa lafimi soylerm. Bu olay kurt turk olayina dondu bu kadar buyutmeye gerek yok ya. Ben acik mutluyum ve laf soylicek olanin dilini keserim bugune kdr namusumla yasadim ve kimseye agzini actirmam. Kapali kardeslerimizdede var boyleler. Bosver sinirlenme sen etrafndakiler insan degil bisey yaptik saniyolar.
12 Yorumla
Soran+1 yılAynen çok doğru elbette her ırktan her dinden iyi ahlaklı insanlar var bir kalıba sokmamak lazım düşüncelerimi paylaştım ve saygı duyulmasınıistedim
- +1 yıl
Ben saygi duyuyorum zaten hatta cogu zaman snn gbi dusunuyorum
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 520 cevap paylaştı. Bence de başörtüsü gereksiz.
Erkeğin kontrol edemediği dürtülerinin ceremesinin kadına yüklenemesi kadar akıldışılık olamaz.
Biz açıklara akıl vermeyi bıraktıkları vakit ben de kapalılara saygı duymaya başlarım. Aksi taktirde duymuyorum.22 Yorumla
Soran+1 yılKatılıyorum benim anlatamadıklarımı sen söyledin
+1 yılŞimdiden pervasızca tebliğcilik yapıyor bu karakafalar, daha da güçlenirlerse nefes aldırmayacaklar..
Devrim kanunları uygulanabilse keşke, daha doğrusu onları uygulayacak bir lider çıksa..22 Yorumla
Soran+1 yılÖyle malesef insanların beyinlerine empoze ediyorlar benim ateizt arkadaşlarımda var aşırı dindarda ve iyiliğin kalp güzelliğinin dinle falan alakası yok ateist arkadaşım hepsinden daha saygılı daha marhametli sorgulayıcı ve diyo eğer cennet varsa onlar dinleriyle gitsin ben ahlakımla
- +1 yıl
Ben Ateist'im ve çevremdeki Militan Müslüman olan herkesi hayatımdan çıkardım ( Akrabalarım buna dahil ) Bir süre sonra bir mantar&küf gibi beynini kemirmeye başlıyorlar, Tamamı negatif ve saygısız, Tavsiye ederim sana da.. Enerjini kimsenin almasına izin verme :)
+1 yılhttps://www.youtube.com/watch?v=JGea7lnwCHY
bak kurtuluş savaşı analarımıza ve onların başındakine; şu zamanda onların inancına dil uzatan şeerrrrefsiz ve kahpeeelere00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
11
Cevap
13Cevap
+1 yılBen kapanalı daha 6 ay olmuştur kapanmadan önce çok açık giyinmesemde şort felan dar pantolonlar taytlar etek elbise yırtık pantolon sıfır kol bunların hepsini giyerdim. Fakat kapanınca insanın üstüne gerçekten bir ağırlık düşüyor daha ağır başlı daha inançlı olmak zorunda oluyorsun tabii düzgün kapalıysan. Ben açıkken çünkü kapanırsam asla yarım yamalak kapanmam demiştim ve şükür olsun ki kendime göre öyleyim pardesü ferace giyiyorum topuzumu olabildiğince küçük yapıyorum pantolon giydiğim zamanlarda da üzerine uzun tunik ler giyiyorum ve dar paça giymiyorum. Dinimizce eğer kapanırsan her zaman dışlığını giymek zorundasın renk tercihinde olamaz siyah olmalı ama ben renk tercihinde siyahı pek kullanmıyorum makyaj olmamalı artık makyaj yapmıyorum. Gel gelelim konuna insanların iç dış bilmeden başkaları hakkında ileri görüşlü olmaları gerçekten çok yanlış. Ama öylr açık giyinenler var ki afedersin arka yanakları gözükecek şekilde şort giyen var insan Kendi mahremini herkese göstermeye utanmazken neden bir iki kişiye de göstermesin ki? Onun o kadar açık giyinmesi yanlış kapalı ya da açık insanların da arkasından o.. Demesi yanlış. Başörtüsü çok gerekli bir şey. Başörtüsü farzdır ve kadın kendi ailesindeki erkekler dışında kimseye mahremini göstermemelidir. Kadının tek bir saç telinin gözükmesi 14.000 yıl cehennem ateşi. Açıklar hakkında öylr konuşuluyor olabilir ama kapalılar hakkındada konuşuluyor. Kapalılar Üniversiteye gidemiyordu önceden. Şimdi de gitseler bile yine de kendilerini değişik hissediyorlar. Türkiye de ya da bir başka ülkede başörtü takmak gerekli ya da zorunlu değil ama dinimizde Allahın emri ile başörtü takmak farzdır ve seni cehennem ateşinden kurtarır.
12 Yorumla
Soran+1 yılSaygı duyuyorum ama katılmıyorum epeyce bir yazı yazmışsın ve okudum teşekkürler :)
- +1 yıl
Kendi tercihiniz
+1 yılBu kültür meselesi değil bu inançla ilgili bir mesele. Müslümanlar kendilerine yol gösterici olarak Kuran i secmislerdir. Kuranda apaçık olarak onlara soyle ziynetlerini sakinsinlar gozlerini haramdan korusunlar diyor. Sen simdi gericilik olarak goruyorsun fakat dini gunun sartlarina gore degerlendoremezsin. Din kurallarinda degisim yapolmaz. Nasil kapanilmasi gerektigi soylenir ve bizde uyariz. Sen diyorsun ya erkekler icin degil kendim icin susleniyorum. Tamamen yalan. Evin icinde suslenmiyorsan bu demek oluyor ki kendini sadece baskalarinin yaninda guzel hissetmek istiyorsun. Tesettur kadini ozgurlestirir. Evden cikmiyorlar vs bunlar cok sacma. Tesettur kadin evin icinde giyinsin diye mi var? Ayrica parkta kopek gezdirmek sizin icin sosyallesmek demek oluyor. Komik :) Nefsinizin sesinize cok kulak vermissiniz. Ayrica sen etrafindaki ortiluler kotu kalpli diye islamin emrine laf soyleyemezsin. Unutma muslumanlar degil islam kusursuzdur. Once islami dogruca arastir kardesim muslumanlar dinden sogutabilir
10 YorumlaYa takma şunları zaten kuranda bile baş örtüsü yok bunlar yahudi geleneği bildikleri yok. Bende sevmyorum kapalıları koyver gitsin, baktın çok sıktı, yolver gitsin.
12 Yorumla
Soran+1 yılAynen de anlatılmıyor işte aydınlanmak istemiyorlar :/ biri diyorduki geçen bütün dinlerde namaz kılmak vardır böyle cahillik görmedim kuranda bile namazla ilgili ayet yok yahu
- +1 yıl
Bence sen bir Kur'an oku da öyle gel! Bir milyon tane ayet var namazla ilgili ve asıl aydınlanmak istemeyen sizsiniz halinize gerçekten çok yazık cehennemde cayır cayır yanarsiniz inşallah!!!
+1 yılTercih meselesi, abartma. O da senin iyiliğin için söylemeye çalışmıştır ama yanlış tavır takınmıştır. Ben de karşıyım başka insanlara bu şekilde baskı yapılmasına ama iyi niyet diye tahmin ediyorum.
11 Yorumla
Soran+1 yılYani kendine uygulayıp doğru bumduğu birşeyi tavsiye ediyo elbette ama karşıyım yani mesela bir ateist geliyo hemen salakmış gibi davranıyorlar ayetleri gösteriyolar adam zaten okumuş herşeyi ve mantığına uymamış neyin kafası ya hoşgörü olmalı
+1 yılHerkesin kendi istegi oncelikle. Sen islama inaniyorsun peki neden kapanmiyosun?
Ben baska dine inaniyorum mesela. Bizim dinimizdede yapmak zorunda oldugumuz seyler var. ve inan muslumanlar hristiyanlar kadar dindar degil. Hristiyanlar incilde yazildigi gibi yasiyor? Peki muslumanlar?01 Yorumla
Soran+1 yılHristyanlar kendi dinlerinden bir haberler araplarda ozaman asıl müslümanlar onlara kızıyoruz ama kuranda öyle yazıyor bizde bu kitabı kendimizce yorumluyoruz hocalar falan masumlaştırıyor dini yoksa dinler bölücü ve şiddet içerir
Gizli Üye(25-29)+1 yılSen tam evlenilecek hatunsun dediğin her şeyin arkasındayım ayrıca bazı kadınlarda dar giyinen erkeklerden tahrik okuyorlar o zaman erkeklerde kapansınlar dimi
14 Yorumla
Soran+1 yılaynen birde kadın tahrik olunca ayıplıyorlar ne yani kadın insan değilmi birde bazı cinsel konular konuşulmuyor ve bilinçsiz kalıyor gençler bu tabular yıkılmalı birde benim demek istediğim hani kapalı bol giyin bende severim bazen bol giyinirim ama arkadaş sen saçtanda tahrik oluyorsan e yuh sana
Cevap sahibi+1 yılSac deyip geçme kadınlara çekicilik karıyo düz fönlenmiş uzun saçlar
Ama dediğin gibi bazı kadınlar üstünü kapatıp dar giyiniyolar mesela erkekler ondan daha fazla tahrik olur
Arap toplumunun erkek egemen özelliklerinin dine bulaşmış halidir zaten kapanmak dedikleri- +1 yıl
Siz düşünsenize evleniyorsunuz eşiniz daracık giyiniyor her yeri belli olacak şekilde sonra dışarı sizinle ya da siz olmadan çıkıyor ve yoldan geçen adamlar eşinizin mahrem bölgelerine bakıyor oo hatuna bak ne güzel göğüsleri var ya da vs başka şeylere söylüyor ya da karınıza asılıyorlar. Karınızın bu tür şeyleri yaşaması giyiminden kaynaklanıyor işte. Zina günah iken bir de erkekler bizi görünce tahrik olacak diyip dar giyinmesini istiyorsunuz o zaman evlendiğiniz zaman eşiniz de yine başka adamları tahrik etmek için dar giyinir
Cevap sahibi+1 yıl@Jennifer25 erkekler nasıl beğenilmek için kas yapıyorsa dar pantolon giyip yapışan t-shirt giyiyorsa kafınlarında "bakımlı" gözükme hakkı vardır
Karım olursa eğer giyimine karışmam zaten ki bulunduğum ortamlardada "abaza tipler" yok
Olursada cevabını veririz
Ben şahsen her dar giyinen kadından tahrik olmam güzel vücutlulara bakıp güzel hatun der geçerim
Aynı şekilde başka erkeklerinde benim sevgilime (cok dikkatli olmaması şartı ile) bakmasını sorun etmem. Zaten benim yanımda olan kız beni tercih etmiştir başkasını değil
Bizim elimizde değil ki senin gerekli gormemen gerekli olmadığı anlamina da geomez sonucta dinin bir emridir bu bn gereksiz buluyorum demek biraz sıkıntılı bir ifade
05 Yorumla
Soran+1 yılŞahsi görüşüm dini bir kültür olarak görüyorum ve saygı duyuyoru
Soran+1 yılSen hiç dinini sorgulamadınmı ne demek şahsi görüşlere kapalı
Soran+1 yılHe katılıyorum öyleyse deistim zaten
:) Allahın âyetini yalanlamak diye buna denir nur Suresi 31. ayette açık açık kapanmanın farz olduğunu söylüyor herkes bir yana bunu Allah diyor sen ayeti yalanlayamazssın bence düşünce tarzını değiştirmelisin
14 Yorumla- +1 yıl
cazibe ve güzelliklerini kocalarından, babalarından, kayınpederlerinden, oğullarından, üvey oğullarından, kardeşlerinden, erkek kardeşlerinin oğulları ya da kız kardeşlerinin oğullarından veya müslüman kadınlardan veya yasal olarak sahip oldukları köle, cariye gibi kimselerden veya erkeklikten kesilmiş yemek isteyip karın doyurmaktan başka birşey düşünemeyen kadınlara meyil ve şehvet ihtiyacı olmayan erkeklerden veya kadınların mahrem yerlerine henüz ilgi duymayan çocuklardan başka kimselere açıp göstermesinle...
- +1 yıl
NUR-31 için 39 meâl bulundu. Abdullah Parlıyan (24/NÛR-31: İnanan kadınlara da söyle, onlar da gözlerini bakılması yasak olandan çevirsinler, iffet ve namuslarını korusunlar, süslerini göstermesinler, elde olmayarak açığa çıkan ve görünen kısımları hariç, cazibe ve güzelliklerini açığa vurarak dikkat çekmesinler ve
Soran+1 yılSonsuz kudret veilim sahibi bir yaratıcının böyle bir kitap gönderebiliceğine inanıyormusun? bir bilim kitabı okusam daha çok şey katar hayatıma yani bu kitaba inanmak bana göre tanrıya hakaret ama dediğim gibi saygı duyuyorum bunu bir kültür olarak görüyorum sevdiğim dinine bağlı arkadaşlarım var
Soran+1 yılE o zaman erkeklernolacak onnlarda süsleniyor süsleiyor aşka karılara gidiyolar yani demem oki kapanmakla alakası yok eşine sadık insan kimseye yan gözle bakmaz tecavüzcü imamlarıda görüyoruz
+1 yılKapanmak istemiyor olabilirsin ama saygı duymalısın Allahın emri ne haddimize gerekli mi degil mi demek
12 Yorumla
Soran+1 yılSaygı duyuyorum zaten
- +1 yıl
Kapanmak sana da nasip olur inşaAllah demesi kötü bir niyetle degil sana onem verdigi icindir bu senin icin bir dua niteliginde belki kiziyorsun hosuna gitiyor ama lütfen bu dua sana his gelmese sana gore olmasa bile en azindan sagol de konuyu kapa kimseyi kirmaya gerek yok
dincilerin tamamı öyle aklınız varsa ülkeyi terk edin
23 Yorumla
Soran+1 yılCidden ya bu tayyip geldiğinden beri böyle ülkemi seviyorum genede terketmem
- +1 yıl
ben düşünen dinciyim ve herkesi bir kefeye koymayın diyorum başkalarının günahınada giriyonuz
+1 yılBaşörtüne saygın yoksa sana da saygı gösteren olmaz. Açık olman seni o... ya da başka şey yapmaz. Ama inanmıyorum ne demek İslam dinine inanıyorsan saygı duycaksın
02 Yorumla
Soran+1 yılbak demek istediğim şu ben saygı duyuyorum yani başındaki örtünün bana ne zararı olabilir ama aynı şekilde benimde bir zararım yok yani bu başı kapatmayı ilahi birşey haline getermişler kutsal sayılıyor yoksa banene
- +1 yıl
Türbanlı olmak zaten öyle süs diye olmamalı mesela açık giyinenler hakkında kötü düşünmemeleri gerekiyor eğer o örtünün hakkını vermek istiyorsa dini bilmeleri gerek kimse hakkında kötü düşünmeye hakları yok. Kısava öylelerini boşver
Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Müslüman bir kadının kapanmasını garipseyen onu bir çaput parçası olarak görenleri garipserim bu sizi neden ilgilendirir karşınızdaki inandığı ve emredilen şekilde giyinmesi sizi neden rahatsız eder ki inanmaya bilirsin bu da doğl hakkın
02 Yorumla
Soran+1 yılBeni rahatsız eden o değil toplum üzerinde baskı kuruyorlar yoksa herkes dilediği gibi yaşasın özellikle herşeyi çok biliyormuş gibi fetva veriyorlar ben deistim herkesin inancı kendine saygım var ama aynı saygıyı ben alamıyorum neden inanmıyorsun diyorlar al ayet böyle böyle ulan ayeti okumayı biz akıl edemedik demi ya kendi kitaplarında bile namaz geçmiyor birçokşeyburları bana kim kanıtlayabilir araplara dönecek diye korkuyorum bizim ülkede örtünmek erkeklerin kadını aşşağılamak baskı kurmak nefsine hakim olmadıklarından uydurdukları bir kavram kadınıda toplumdan soyutluyor ki amaç dikkat çekmemekse kapalıların bu amaca uyduklarını düşünmüyorum
- +1 yıl
şimdi dediklerinde haklı olan yanları var nedir inançsız insanlara baskı var ha bu baskı kim tarafından uygulanıyor cahil adamlardan dini duyduklarıyla yaşayanlardan duyduklarıyla bilgi edinmiş olanlardan. Bir Müslüman en başta saygılıdır inanırsın inanmazsın senin bileceğin bir mesele sen şöylemişsen üzerine düşeni yapmışsan dahasına karışamazsın karşı tarafın bileceği işdir o. Ama şimdi arap ülkelerine dönecek diyosun onlar islamı gerçekten yaşayabilseydi komşu ülkeleri hatta Müslüman ülekelr açlıkla burun buruna gelmezdi. Dinimizde de namaz vardır kuranda namazdan bahsedilir ama nasıl kılınacağı kaç rekat olduğu bahsedilmez onu da peygamber efendimizden öğreniyoruz yani kanıt dediğin neyki inan mıyorsun inanlar için bu bir belgedir inanmayan adam nerden bileek ki bu bağı.
+1 yılDikkat çekmemek için Allah emretmiş ve ben halimden memnunum..
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılZaten tesettür âyeti 'Mümin hanımlara söyle' diyerek başlıyor yani örtünme emri 'Mümin hanımlar' için geçerli sen çok takılma bunlara ye iç gez boşver
00 Yorumlaallahın amacı kadını kısıtlamak değilki
kadına kapan diyerek sınamak14 Yorumla- +1 yıl
Erkeğü nasıl sınıyomuş aynı allah
Soran+1 yılKadın kapanınca kısıtlanmıyormu sence kardeşim o sıçakta uzun kollu boğmaklamak bone takmak saçlar havasız?
Soran+1 yılPeki öyle olsun zaten sorun kapanmaları değil özgürlükten bahsediyoruzda millete fetva verip durmaları aynı şekilde bunu yapan açıklarda vardır tabi ama kapalı bayanlar böyle herkes kapansın istiyo ne bileyim
bence bir tesettür gerekli yani millet iyice azıttı ama bu bana göre baş kapatmak değil
00 Yorumlaİlkokula giden kızın çıplaklığa şimdiden alışması kendi tercihi mi
05 Yorumla
Soran+1 yılNe çıplaklığı hangibirimiz çıplakgeziyoruz ilkokul seviyesinde bir çocukda din bilinci yoktur dogmatik bilgiler beynine empoze edilmiştir bazıları bu dini baskıdan sıyrılıp yolunu buluyor tabi
- +1 yıl
acaba sen etrafa bir bak istersen biz müslüman dininin emrettiğine göre hareket eder yok kizlarsoruyor sitesindekiler ne diyecek, yok din düşmanları ne diyecek ağaç yaşken eğilir hanımefendi madem din empoze edilmiştir diyorsun bir takım ilke ve prensipleri ne diye küçükken zorla öğretmeye çalışıyorsunuz bırakın çocuk büyüyünce kendisi öğrensin din olunca işinize gelmyor tabi bu koyu bir din düşmanlığıdır
Soran+1 yılBende bu görüşteyim ama toplumda bir din baskısı var buna karşıyım bir ateist yahut deist hristyah vs sözünü açıkça söyleyemiyor linç edecekler sanki yok neden ininamıyorsun al sana ayet falan abi bu adam zaten kuranın ayetlerini okfmuş bu nasıl kutsal kitap lan deyip dinden çıkmıştır neyen kafasını yaşıyorlar
Gizli Üye(30-35)+1 yılKapanmak farz ama kimse sana karışamaz kimsenin fetva vermesi de doğru değil çünkü fetva verecek bilgi donanım yetkileri yok
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen
+1 yılGerekli ya da degil. Sadece "kime neeee?"
00 Yorumla
+1 yılGenelleme asla olmamalı bazıları hakkını veriyor
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılözgür bıraksınlar demi
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet belki erkeklerin açlığı bu yüzden yani kapalı çok olunca
- +1 yıl
diğer kızlarda erkelere yüz vermiyorki
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇok makyaj yapıyorlar
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılAslında aslında
00 Yorumla Silah mühimmat ne varsa bulurum ona😂😂
00 Yorumla
Devamını Gör(9)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar