Elinde tespih salayan erkekler (itici midir/ çekici mi )?

#pilavüstü #tespihsallamak #iticimidir #çekicimidir

#pilavüstü #tespihsallamak #iticimidir #çekicimidir

Ağır taş yerinde güzeldir, derler bizim buralarda tesbih konusuda böyledir bana göre sürekli, her ortamda elde tesbih olmasi itici, gıcık, sinir bozucudur; kahvehane gibi ortamlarda olabilir ancak ayrıca tesbihin hiçbir çekiciliği yoktur kişiye kattığı
aynen teşekkür ederim
Bence çok tatlılar.
Tespih sallayanların ayrı bir havası oluyor.
Kesinlikle çekici.
tabi sanırım maço seviyorsun benim elime yakışmaz ama :)
yakışmaz bana ya :D
Güzel soru :) bana kalırsa çekicidir maço erkek izlenimi verir maço erkek de kızların en sevdiği erkek tiplerinden biridir.
hiç maço olmadım tabi değişik bir durum ama adabına göre çeken çekici sanırım kekolarda tespih taşıyor ayar oluyorum onlaera :)
Elinde o tesbihi sallayorsan eğer hakkını verip namazını da kılacaksın. Erkeklik tesbih sallamakta olsaydı ohooo...
Ben hiç sallamıyorum ama namaz tesbihinden bahsetmiyorum baya farklı :)
sallamalık da olsa namaz kılacan hacı :)
valla elime yakışmıyor tesbih sallayanlara söyle haklısın :)
:) cevabım zaten sallayanlara üstüne alınma knk :)
eyvallah aga :)
Cevap
9Cevap
Yerine ve kişisine göre değişir. Kot pantolonun altına parlak Kundura giyen benim tabirimle kekomanya tarzı kisilerde itici ve otesidir lakin ağır adamlarda ve ülküculerde gayet çekici durur.
hımm anladım rahibe hanım teşekkür ederim :)
Ne demek kuru fasulye bey :)
herkese yakışmıyo ya bazı pısırık aşırı zayıf erkeklerin elinde özellikle çok komik duruyo çok nadir gördüm yakışanı tesbihinde ağırlığı var herkes kaldıramaz bence
ağır abilere yakışıyor sadece
aynen öyle
Bence itici bir kalıba girme çabaları falan teşbih değil özentilik itici
ha doğru
her velete değil, bazılarına yakışıyor hakkını veriyorlar.
ağır abilere delikanlı adamlara yakışıyor
Adamlığı etek giymişlerin elinde hala tesbih davası :D
Evvet iticidir geneli
geneli kıro dan yani
Keko gibi sallayan itici ama agır bir osmanlı beyefendisi gibi olursa tamam yani
aynen adamına göre değişir kekolar itici cidden
Yok Ertan sallarken çok tatlı oluyordu. :P :D
ertan kardeşi tanımıyorum :D
Kişiye göre değişir bence 😏
genel olarak yorumlarsan abla tesbihli tipleri :)
Mesela keko tipler var çok kro geliyo ama ağır abi tipler var böyle olgun oturaklı onlara yakışıyor 😄
aynmen ağır abilere yakışıyor :)
Tesbih sallanmaz çekilir
peki çok fark yok ya sadece cümle farkı var
farkı çok kardeşim serseri gibi sallamakla adam gibi tesbih çekmek arasında çok fark var
oeki öyle olsun serseri işi tesbih zaten
Sesi de görüntüsü de itici.
Net bir sekilde itici
İticidir net
hepsi mi bir kısımı mı kanka :)
aynen iyiymiş
Çok itici geliyor bana
farketmez ama cok hosuma gittigi de soylenilemez
valla bence öyledir
itici mi yani.)
aynen :)
süs için elinde tutanlar evet oldukça itici.
Bana yakisir.. :D
sana yakışır reis :D
Tipe bak derim
beğenmez misin kıadın hanım :)
Keko gibi
Iticidir.
teşekkür ederim
Kro ve kekodur
vayy reis şeyi koydum sen skype açılıyor mu ben giremedimde
açıldı :D
açıldı şimdi az önce girmemişti
Tabiki itici ıyy
hoşlanmaz mısın maçolardan
Hayir ögg. Tepkilerimin kusurunabakma 😂
peki peki :D
Ben begenmiyorum
peki teşekkütler
İtici
o zaman sen maço sevmiyorsun :)
peki teşekkür ederim
İtici
sen sallamıyorsun o zaman
Bana itici geliyor
İticii
Iticidir
itici
İticidir bana göre.
İticii
Ben sevmiyorum...
öyhhh ıgrenc
itici..
kimisine gidiyor 😉
Herkes sallayamaz
bence iticidir
anket koy
İtici
itici kesinliklee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar