13-14 yaşındayken babam çok dövüyordu. Daha sonra annemle ayrıldıkları için kurtuldum ama o yaraların izleri kaldı bacaklarımda. Doktora gittim ama çaresi olmadığını söyledi. Derin kesik izleri var. Utancımdan etek giyemiyorum hiç. Yaz kış pantolonlayım.
Sizin sevgilinizde böyle bir durum olsa ne düşünürdünüz?
Hoş şeyler düşünmeyeceğiniz malum elbette, ama yine de çok fazla rahatsız olur musunuz?
Ayrıca, bu durum için sizin bildiğiniz/önereceğiniz bir çare var mı?
Sizin sevgilinizde böyle bir durum olsa ne düşünürdünüz?
Hoş şeyler düşünmeyeceğiniz malum elbette, ama yine de çok fazla rahatsız olur musunuz?
Ayrıca, bu durum için sizin bildiğiniz/önereceğiniz bir çare var mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar