Kötü anne var da... İyi anne diye bir şey de var mıdır?

Çocuğuna bakan, onun gelişimini/geçimini sağlayan her anneye "iyi anne" dememiz ne kadar doğru sizce? Zaten olması gereken bu değil mi, bize bakmak zorunda değiller mi? Bir de üstüne; her türlü psikolojik zararı vererek kötülük yapsa da sırf çocuğuna baktığı için "o senin annen!" dememiz?
Kötü anne var da... İyi anne diye bir şey de var mıdır?
Cevapla