Dışarda niye abla diyorlar?

Markette, mağazada, alışverişte, münibüste falan benden büyük adamlar bana abla diyor daha 23 yaşındayım yaşımdan küçük gösteriyorum.. bu durum beni çok rahatsız ediyor abla ne ya😡yoksa yaşadığım bölge ile mi alakalı anlamadım.. giyim tarzımda yaşıma uygun spor... kadın gibide giyinmiyorum.. bu heryerdemi böyle?😕
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada miyon tipliyim☺
Dışarda niye abla diyorlar?
Cevapla