Annemi düğünüme çağırmak istemiyorum. Ama herkes beni hayırsız bir evlat olduğumu söyleyip duruyor?

Daha ilkokul okul puanım üşük diye mezuniyetime gelmedi, kötü bir liseyi kazandım diye hiç bir zaman veli toplantımada gelmedi sebebini sorardım senin okulundan utanıyorum derdi sırf bu yüzden lise mezuniyetimede gelmedi. Hiç bir zaman arkamda durmadı bir kadın benim hakımda üniversite kazanamaz dedi diye canımı çıkardı. Biri erkek arkadaşımla gördü senin kızın erkeklerle yiyişiyo park ortasında dedi diiye eve kilitledi. İki senelik kazandım diye ayda sadece 300 lira yolladı babamı aradığımda bana 700 lira yolladığını öğrendim anneme deyince 300 lira yeter sana dedi. İşe girdim garsonluk yaptım. Ah başıma or*sp* oldun dedi işten aldı. Bu sene mezuniyetim 6 ay sonra düğünüm var üniversite mezuniyetimede gelmicek bende düğünüme çağırmayı düşünmüyorum haksız mıyım arkadaşlar kendisi tüm arkadaşlarımın yanında melek rolü yaptığı için ben hayırsız evlat oldum ama çağırmıyorum. Bugüne kadar o benden utanıyorsa bugünden sonra ben ondan utanıyorum. Üniversite hazırlıktan beri annemden çektiklerimi bilen erkek arkadaşımda hak verdi. Sizce çok sonradan pişman olur muyum?
Annemi düğünüme çağırmak istemiyorum. Ama herkes beni hayırsız bir evlat olduğumu söyleyip duruyor?
Cevapla