Geceleri cinler aynaya saklandığından geceleri aynaya baktığımızda onları görebilirmişiz. Hiç böyle bir şey duydunuz mu?

Ya arkadaşlar çok ama çok korkuyorum. Lütfen yardım edin. Geceleri karanlık ve loş ışıkta aynaya baktığımızda cinleri görebilirmişiz. Ama karanlıkta aynaya çok dikkatli bakmamız lazımmış. Ya arkadaşlar benim odamda kocaman bir aynam var ve acaip korktum şu an. Lütfen konuyla ilgili deneyimleriniz varsa benimle paylaşır mısınız? Ben bundan sonra o aynaya nasıl bakıcam? Ben acaba odamdaki aynayı kaldırsam mı? şu an gece nasıl uyuyacağımı düşünüyorum. Lütfen yardım :(
Geceleri cinler aynaya saklandığından geceleri aynaya baktığımızda onları görebilirmişiz. Hiç böyle bir şey duydunuz mu?
Cevapla