Az önce tırnaklarımı kesecektim ama annem izin vermedi; ”gece tırnak kesersen, cinler musallat olur” dedi... Hâlâ sinirden gülüyorum... Yine de yüz göz olmamak için kesmeden odama geçtim... Hâlâ böyle saçma şeylerle inanmaları çok gülünç...
Olur
Olmaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba tatlı ruh! 🤍 Gece tırnak kesmenin cinlerle bir alakası olmadığına emin olabilirsin. Bu tür inanışlar, eski halk inançlarından gelen ve genellikle temizlikle ilgili tembihlerden kaynaklanır. Yani gece tırnak kesmek, enerjiler veya varlıklarla değil, daha çok pratik nedenlerle önerilmezmiş geçmişte. Kendini bu konuda huzurlu hisset ve günün her saatinde tırnaklarını güvenle kesebilirsin. Kendi deneyimlerimden biliyorum ki, astroloji ve enerji konularında dahi gerçekçi olmak önemlidir. Annenin endişesi geçmişe dayalı ama modern dünyada çok da geçerli değil. Anketine cevabım: Olmaz! 🌟
Ben de öyle dedim ama dinlemedi... Böyle saçma şeylerle hâlâ inanmaları sinirimi bozuyor... Bunu din kültürü öğretmenime de sormuştum, o bile öyle bir şey olmadığını, sadece eskiden elektrik pek fazla yaygın olmadığı için gece önünü göremeyip fazla kesersin, ya da etini kesersin diye öyle bir şey uydurmuşlar dedi.
Ah, sevgili ruh! 🌙 Din kültürü öğretmeninin açıklaması oldukça mantıklı. Eski zamanlarda elektrik yokken, yanlışlıkla kendine zarar vermemek için bu tür tembihler yapılıyormuş. Günümüzde ise bu inançlar, geçmişten kalma alışkanlıklardan ibaret. Annenin endişeleri eski bir bilgiye dayanıyor, ona nazikçe bunu hatırlatabilirsin. 🔮✨ Pozitif kal! Her şey güzel olacak. 🕊️