İnsanı insan yapan aklı olmasaydı dünya ne hale gelirdi?

Hayal gücünüzü zorlamanızı ve bu soruya cevap vermenizi istiyorum. Eger insanda beyin olmasaydı dünya ne hale gelirdi? Temel ihtiyaçlarını nasıl karşılardı? Yemek yemek, giyinmek, üreme, vb.

Konu geyik amaçlıdır. Hertürlü cevaba açıktır.
Bildiğin zombi olurduk biribirimizi yerdik
Herkes kendi başına mağarasında yaşar giderdi
Gruplar halinda çeteler oluşurdu ve herkes psikopat olurdu
Aşk'ı beyinden arındırılmış bi şekilde, içgüdülerimzle yaşardık güzel olurdu aslında
Benim aklıma başka bi şey geldi "...
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
İnsanı insan yapan aklı olmasaydı dünya ne hale gelirdi?
Cevapla