Noldu bizim aile yapımıza? Yazık be?


Noldu bizim aile yapımıza? Yazık be.!?


Ölen anneannesi ile böyle saçma bir selfie çekip üstüne bir de fotoğrafta gülerek poz veren bu duygularından arınmış hanım kız beni derin düşüncelere soktu. Nasıl bir vurdumduymazlık bu aklım almıyor? Neden böyle olduk, acımızı göstermeden yaşayamıyoruz?
Noldu bizim aile yapımıza? Yazık be?
Cevapla