İnternette bir örgü çanta modeli gördüm biraz diğer modellere göre kolayıma geldi tabanı falan yok diyerekten neyse ki modeli anlatan bir hanımefendinin youtube hesabından açarak örmeye başladım. Biraz örünce anneme whatsappta görüntülü konuşurken gösterdim böyle bir şeye başladım diyerekten. Bu arada örgüyü kaç kere söktüm ördüm eşim dedi ki sökmeden ör ne olacak sanki ne çıkarsa çıksın denemiş olursun. İnsanlar yanlış yapmaktan korktuğu için bir şeyler denemekten çekiniyor. Hele bizim ülkemizde illa yaptığın düzgün olacak ya da yapma diye bir algı var çok yanlış oysa dedi ve beni gaza getirdi ben de bırakmadan bu sayede ördüm. Bugün annemle konuşurken yine bak bu kadar ördüm az kaldı dedim bana dedi ki " Ben senin onu yapabileceğini hiç sanmıyordum." sonra şunu düşündüm eğer bu örgüye aile evinde başlasaydım çoktan bırakmıştım.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer