Bizim hevesimizi en çok ailemiz mi kırıyor acaba?

İnternette bir örgü çanta modeli gördüm biraz diğer modellere göre kolayıma geldi tabanı falan yok diyerekten neyse ki modeli anlatan bir hanımefendinin youtube hesabından açarak örmeye başladım. Biraz örünce anneme whatsappta görüntülü konuşurken gösterdim böyle bir şeye başladım diyerekten. Bu arada örgüyü kaç kere söktüm ördüm eşim dedi ki sökmeden ör ne olacak sanki ne çıkarsa çıksın denemiş olursun. İnsanlar yanlış yapmaktan korktuğu için bir şeyler denemekten çekiniyor. Hele bizim ülkemizde illa yaptığın düzgün olacak ya da yapma diye bir algı var çok yanlış oysa dedi ve beni gaza getirdi ben de bırakmadan bu sayede ördüm. Bugün annemle konuşurken yine bak bu kadar ördüm az kaldı dedim bana dedi ki " Ben senin onu yapabileceğini hiç sanmıyordum." sonra şunu düşündüm eğer bu örgüye aile evinde başlasaydım çoktan bırakmıştım.

Böyle bir şey örüyorum zikzak çanta olacak bu önceden çektiğim bir fotoğraf şu anda bitmek üzere 😋
Böyle bir şey örüyorum zikzak çanta olacak bu önceden çektiğim bir fotoğraf şu anda bitmek üzere 😋
Bizim hevesimizi en çok ailemiz mi kırıyor acaba?
Cevapla