İş yerinde birkaç yaş büyük arkadaşlarıma ismiyle mi hitap etmeliyim abi mi demeliyim?

Evet arkadaşlar ben genelde benden 1 yaş bile büyük olsa abi diye hitap ediyorum ama geçenlerde bayan arkadaşım abi deme gibi bir şey söyledi. Ama ismiyle hitap edersem ayıp olur yanlış anlaşılır diye korkuyorum. Benden birkaç yaş büyük bekar arkadaşlarıma Abi dersem evde mi kalırım? 😊😀 Bir kızdan hoşlansanız o da size abi diye hitap etse vazgeçer miydiniz?
İş yerinde birkaç yaş büyük arkadaşlarıma ismiyle mi hitap etmeliyim abi mi demeliyim?
Cevapla