İETT Doğum günü tarifesine denk geldiniz mi?

Merhaba İstanbul'da yaşayan KS Canlar,

Size denk geldiğim bir İETT uygulamasından bahsetmek istiyorum. Bundan yaklaşık, 4 ay önce bir Ağustos günü, bindiğim İETT otobüsünde akbil basmamla birlikte , makinadan;
"Doğum gününüz kutlu olsun. Gün boyunca ücretsiz ulaşım sağlayacaksınız. Nice yaşlara. " gibi bir anons yükseldi.
O gün yaklaşık 10 vasıtaya binmem gerekti, 6. yı bastıktan sonra, tüm otobüs bana bakıyor diye; paramı verip minibüsle devam ettim yola..
Neyse arkadaşlar, ben kendimden başka kimseye denk gelmedim bu 4 ay boyunca.

Sorum da şu olacak; İETT doğumgünüzü kutladı ve gün boyunca ulaşımı size de hediye etti mi?
Evet, bende İETT'nin bu uygulamasına denk geldim.
Hayır, başıma gelmedi.
İstanbul'da yaşamıyorum.
İstanbul'da yaşıyorum ama toplu taşıma kullanmıyorum.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
İETT Doğum günü tarifesine denk geldiniz mi?
Cevapla