Merhaba İstanbul'da yaşayan KS Canlar,
Size denk geldiğim bir İETT uygulamasından bahsetmek istiyorum. Bundan yaklaşık, 4 ay önce bir Ağustos günü, bindiğim İETT otobüsünde akbil basmamla birlikte , makinadan;
"Doğum gününüz kutlu olsun. Gün boyunca ücretsiz ulaşım sağlayacaksınız. Nice yaşlara. " gibi bir anons yükseldi.
O gün yaklaşık 10 vasıtaya binmem gerekti, 6. yı bastıktan sonra, tüm otobüs bana bakıyor diye; paramı verip minibüsle devam ettim yola..
Neyse arkadaşlar, ben kendimden başka kimseye denk gelmedim bu 4 ay boyunca.
Sorum da şu olacak; İETT doğumgünüzü kutladı ve gün boyunca ulaşımı size de hediye etti mi?
Size denk geldiğim bir İETT uygulamasından bahsetmek istiyorum. Bundan yaklaşık, 4 ay önce bir Ağustos günü, bindiğim İETT otobüsünde akbil basmamla birlikte , makinadan;
"Doğum gününüz kutlu olsun. Gün boyunca ücretsiz ulaşım sağlayacaksınız. Nice yaşlara. " gibi bir anons yükseldi.
O gün yaklaşık 10 vasıtaya binmem gerekti, 6. yı bastıktan sonra, tüm otobüs bana bakıyor diye; paramı verip minibüsle devam ettim yola..
Neyse arkadaşlar, ben kendimden başka kimseye denk gelmedim bu 4 ay boyunca.
Sorum da şu olacak; İETT doğumgünüzü kutladı ve gün boyunca ulaşımı size de hediye etti mi?
Evet, bende İETT'nin bu uygulamasına denk geldim.
Hayır, başıma gelmedi.
İstanbul'da yaşamıyorum.
İstanbul'da yaşıyorum ama toplu taşıma kullanmıyorum.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar