Herkes mi kötü olur? Herkes mi aynı olur?

Bir insanın konuştuklarıyla davranışları aynı olmalı.. Kimse kötü insan olmamalı.. olmamalıyız. Ben kötü olmayı bir insana yakıştıramıyorum. Ya siz nasıl düşünüyorsunuz?
Herkes mi kötü olur? Herkes mi aynı olur?
Cevapla