+1 yılnicki "RUSaşığı" olan birinin doktorlara "abaza" yaftası yapıştırması kadar komik bir durum yok. 7 tane üniversite gezmişmiş (anca gezer zaten). Oradakiler de beyin yok zaten dışarıdan gelen birine "kadınların vajinasını göreceğiz ohh" diyecekler. Tamamen kendi ezikliğinden ötürü poh atma çabası içine girmiş. Ankara TIP mezunuyum. 13 tane kadın doğumuna girdim stajım sırasında ve hiç aklıma sapıkça düşünceler gelmedi. Kişi herkesi kendinden bilir sözü ne kadar doğru kanıtlanmış oldu resmen. Ben ilk doğuma girdiğimde kadının çektiği acı nedeniyle gözümden yaş gelmiş acısını içimde paylaşmışım bu arkadaşın aklı başka yerlerde ;)
170 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılKadın doktor tercihimdir tabiki Allah korkusu önemli sonuçta onlar yeminli kişiler ama bayan doktor tercihimdir
634 Yorumla
Soran+1 yıl:) :)
- +1 yıl
-leyenleri anlayamadım derdiniz ne acaba, adam tercihimdir diyor, cümle içerisinde Allah geçti diye geri kafalı mı buldunuz adamı, tercih la tercih, hani sizdeki aklın işlevi, mantıklı olanı seçme eylemi, yoksa sizde yok mu o yetenek, sırf -vermek için yarışa girmiş millet, yazık.
Saygılar
Cevap sahibi+1 yıl@ReçeLSavarPanter sıkıntı yok kanka savunduğun için sağol
- +1 yıl
Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar derler ya işte kadını seni eksileyenler.. Açık ve net...
+1 yılÜlkemizde normal doğumu ebeler yaptırıyor ve Türkiye'de erkek ebe henüz mevcut olmadığı için bu konu bayan doktor/ erkek doktor tartışmasına kapalı. Sezeryan doğumda erkek denk gelme olasılığı var tabiki ama onlar da sadece karın bölgesini görüyorlar. Sonuç olarak her hastanın doktor ebe hemşire gibi sağlık personellerinden istediğini seçme hakkı var ve bu hakkı kullanmanız engelleniyorsa şikayette bulunabilirsiniz :) 👍
90 Yorumla
+1 yılKızlar okumasın diyen bir beynin, karısını kadın doktor olmazsa muayene ettirmediği bir ülke de... kadının pekte seçme hakkı yoktur.
12120 Yorumla
Soran+1 yılMalesefff
- +1 yıl
Eksi veren reyizi çok merak ediyorum 😂😂😂 enteresan bir mantalite
- +1 yıl
@Maymunun1ustu O cümle başında ki beyni temsilen aramızda :)
- +1 yıl
Kadinin secme hakki yok evet ☺☺
- +1 yıl
sen okusanda okumasanda insanın başının belasısın cadaloz :D
- +1 yıl
Kadinlar okumasin demiyorum ama. Ortam cok bozuk. Ben sahsen simdiki okularda okutmam kizim olsa.
- +1 yıl
Cevabını okudum mest oldum, sokulacak en güzel laf.
- +1 yıl
Valla bu lafı ayakta alkışlarım helal sana
- +1 yıl
@Huysuzçilek hadi bizim hanımlarım erkek doktora gitti bir kez erkek eli deydi ya doktora olana kadar bir kıza kaç erkek eli deyiyor?
biz kadınjn okuyup doktor olmasına karşı değiliz bu şekilde okumasına karşıyız.. - +1 yıl
@MütefekkirBirEr Adamlarin derdi kizlarinin erkeklerle munasebeti olmasi. Hicbisey umurlarinda degil, yeterki bir erkege dokunmasin.
- +1 yıl
aha çok doğru...
- +1 yıl
ya herkes böyleymiş gibi konuşuyosunuz ya ona ayar oluyorum.. kızlar okumasın demiyorum ve eşime de mümkünse eğer bakınız altını çiziyorum mümkünse eğer bayan baksın.. ama zaruret halinde bayana erkeğe bakılmaz..
- +1 yıl
ayyyy cok soyledı dogru alkısss
- +1 yıl
Yobazları zikmişsin abla.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
254Cevap
Allah aşkına konu hakkında bilgisi olan yazmsın!
7 tane Üniversitesi gezdik dolaştık tüm fakülteleri özellikle tip fakültesi 1. Sinif öğrencileri tam abaza.. Ders ders ders asosyalin tekiler o yüzden abazalik hat safhada..
Kendi aralarında hadi yine iyiyiz muayene ayağına yüzlerce vajina görücez diyorlar...
Kadın doktorun doğumu gerçekleştirmesi ve erkek bireylerin doğuma girmemesi için herşeyi yapacağım. Para ile değil mi sonuçta?
Bana göre bu tür abazalari göz göre göre doğuma sokmak izin vermek Gavatliktan başka birşey değildir...3915 Yorumla
Soran+1 yılKeske onceden gorus yapsaydin eig verirdim
- +1 yıl
@buğrahanı ahahahahah saçma sapan bir geyiği nası da ciddiye almış ya. Doğumdaki halini görsen o vajinanın inan değil cinsellik, cinsellikten soğursun emin ol :/
- +1 yıl
Kafan güzelmiş kardeş güle güle kullan.
- +1 yıl
@honeybadger ya hadi ordan az bilgin olsaydı ilk 3 sınıfta kliniğe geçilmediğini bilirdin ve emin ol kliniğe geçene kadar zaten kadından da bıkıyosun ve biran önce bitsede gitsek moduna giriyorsun
- +1 yıl
İyide bu olsada öğrencilik zamanında olur. her gun onlarca vajina görüyor her birine abazalık yapması mumkun değil. sıradanlasan bir eyleme döner.
- +1 yıl
@TipitipTıpçı Kardeş sizin alayınızın kafası mı güzel la? Ben ne yazmışım sen bana ne diyorsun. Valla hayat damarlarınızı mı koparıyorlar napıyorlar anlamadım...
- +1 yıl
@honeybadger Burada tek kafası güzel sensin.
- +1 yıl
@honeybadger gayette senin ne dediğini iyi anladım bence senin kafan iyi değil pek
- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılortada ıkı gorus var ama kimse kimsenın gorusune saygı duymuyor sonra karsıt gorusteki insanlar bırbırlerını yobazlık ve cahillikle ıtham edıyor.. enteresan.. ınsanlara guvenmem hele karsı cınse. benım annem hemşire, hatta olaylı bır hastanede calısmıstır. cok olaylar dondu bu konularda.. Islamı yemınını bozan ınsanlar varken, hipokrat yemını yanında bır hiçtir. ınsanın ıcınde kayma meyılı varsa karsı cınse, bunun doktor veya baska bır meslek grubu olması onemli degıldır.. sadece mevzubahis, o anda cınsel organın tahrıge daha meyıllı olma olayıdır.. bosuna kapatmıyoruz bu uzuvlarımızı.
32 Yorumla- +1 yıl
kımsenın yobaz veya cahil demesıyle oyle olacak degılız elbette, sahsı fıkrım ınsanın mahremının sadece esının gormesı gerektıgını dusunmemdır. bır erkek doktor degıl.. oyle dusunup dusunmemesı benı baglamıyor. ıkısıne de garantı verılemez. ınsanlar uzerınde kalp yarıcılıgı yapamassınız. yapar veya yapmaz, dusunur veya dusunmez.. benım ıcın en dogru olanı bayan doktordur.
- +1 yıl
ama zaruret konusu farklıdır..
aynı soruyu şöyle soralım:
bir kaza geçirdiniz ve eşiniz olan hanım ağır yaralandı. çok çok acil müdehaleye ihtiyacı var. yoksa ölecek. bir araba duruyor. bir adam koşarak geliyor. adam doktor. eşinize bakmasına izin verir miydiniz? yoksa doktor erkek diyerek eşinizi ölüme mi terk ederdiniz?
Sizin bu zihniyetinize göre ölüme terketmeniz gerekiyor bunu biliyorum aslında. sadece yazabilecek kadar ileri gidebilecek misiniz, onu merak ediyorum.90 YorumlaIzin nedir? Halaaa izin verirmisin izin alır mısın sanki karısı değil sorumlulugundakı cocugu, kadının kendı doktorunu kendı seçme hakkı var kocaya laf düşmez bile koca bir dursun dışarda beklesin hastane masrafıyla ilgilensin bebeğin bezini alsın hayret ya
70 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKizlarinizi okutmazsiniz ama kadin doktor istersiniz, yazik. Ataturk gibi ileri goruslu bir adamin kurdugu su ulkenin durumuna aciyorum. Erkek doktora muayene ettirtmemek kendi tercihiniz, saygi duyuyorum benim annemde erkek doktora muayene olmaz ama kizin okulda ne isi var gibi mantik cok yanlis! Tip okuyan ve ihtisasini Allah nasip ederse kadin dogum sececek bir insan olarak soyluyorum, tipta ayip olmaz, sagliktan onemli hicbir sey yok su dunyada! Ayip olan nedir biliyor musunuz? Sadece doguda degil, batimizdada yasanan cocuk gelinler.. 40 yasindaki adamlar 14 yasindaki kizlarla gerdege girmeye utansin, siz erkek doktora muayene olmaktan utanmayin.
10 Yorumla
+1 yılTıp öğrencisi olarak elbette izin veirrim. abi az mantıklı düşünün o doktorun gecesi gündüzü kadınları doğurtmakla geçiyo zaten. merak etmeyin doktorun sizin karınıza başka bir gözle bakacak hali kalmıyo zaten.
11 Yorumla
Soranİste bauu👏👏👏👏
+1 yılizin veririm... üstüne ona yemek bile ısmarlarımmm bana o minnacık bebeği sağlıklı bir şekilde elllerime verceği için
481 Yorumla
Soran+1 yılHelalvalla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBu soruyu soranda, bu soruya kadın doktor diye cevap verenlerinde o beynini s*kiyim. Ne kadar da cahil bir toplum. O doktorların hipokrat yemini var ki, doğum yapan bir kadına da sulanmazlar. Doktora karşı ayıp olmaz diye büyüttü annem babam beni. Babamda doktor zaten. Mevzu şu ki, doğudaki kızlarımızı 14 yaşında okullardan alıp zorla evlendiren kör cahil insanlarla, hastanede kadın doktor arayan cahiller aynı cahiller. Yazık. Soruya ve en iyi görüş seçtiğin o erkeğe nasıl bir sinirlendiysem elim kolum titriyor ya.
10 Yorumla
+1 yılEvet, izin verirdim.
Mars'ta su bulundu, 2016'ya gireceğiz, hala bu tip şeyleri tartışıyor oluşumuz,
ne kadar ilkel olduğumuzun bir göstergesi.
Bir doktorun, doğum yapacak olan bir kadına,
"Aha da vajina görücem, oh oh!" şeklinde yaklaşacağını sanmıyorum.
Bu pis düşünceleri, atalım artık kafamızdan.
2016 diyorum, böyle saçmalıklar, ilkellikler bitsin artık diyorum.20 Yorumla
+1 yılolabilir tabi neden olmasın. Zaten doktor elli milyon tane kanlı ve genişleyen vajina görmüştür o anda cinsellik düşünecegini hiç sanmam.
100 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 11,9b cevap paylaştı.
+1 yılBenim kızım okumasın diyip hastanede eşime kadın doktor baksın diyen
Cinslere teşekkürler :)633 Yorumla- +1 yıl
Selam olsun :)
- +1 yıl
@pastaaam hıhı ablam hıhı
Aile & Toplum konusunda 447 cevap paylaştı. Doğum ne kutlu şey... hala bu devirde doğum için ya da doğum kontrolü için doktor seçen sapkın zihniyet var mı? Benim eşim Ankara zekai tahir kadın doğum da yaptı doğumunu.. en sona kaldığı için 3 erkek bir bayan doktor başındaydı.. sordular bana kabul ettim. Doktor bu arkadaşım doktor.. sapkınlıklarını değil kainatın yaratıcısı olan rabbimizin bize müjdelediği meleği dünyaya getirmek için oradalar.. Kadının doğumu için doktor seçen eşler bir numaralı potansiyel sapıklardır benim için..
10 Yorumla
+1 yılDoğum esnasında kadının cinsel organı görülebilecek en boktan haldedir. Merak etmeyin kimse sizin şeyinize meraklı değil.
60 YorumlaHayır, kadın doktorlar bu konuda daha iyi ve hassas. Ayrıca helali varken neden harama yöneleyim
57 Yorumla
Soran+1 yılEvet yazdim
- +1 yıl
sağlığı da helal e harama bağladınızya helal olsun tebrik ediyorum bu doktorun değil sizin sapık olduğunuzun bir göstergesi
- +1 yıl
@tahammülüzor Bilgisiz ve inançsız olman seni ancak yaptığın anlamsız ve hakaretkar yorumunla rezil eder. Sırf laf olsun diye yazmak, senin bir aklının olduğuna ispat değildir. İnsanların inançlarına, dinlerine, görüşlerine, ideoloji ve bakış açılarına, seçimlerine saygı duyman gerektiğini henüz öğrenemediysen seni eğitenlere yazıklar olsun. Hadsizliğine verebileceğim en sert tepki bu kibar üslup olur, fazlası beni alçaltır, seni haklı kılmaya yol tutar. Edepsizliğinle geldin bari edepli git
- +1 yıl
Arkadaşım sçbende helal harama önem veririm. ancak burada sağlık giriyo araya insan hayatı giriyor ve emin ol o doktorun senin eşine yçbaşka bir gözle bakmaya hali kalmıyo. hem emin ol eerkek doktorlar daha hassastır sor bakim kdınlara neden çoğu erkek kadın doğumculara gidiyolar mış
Soran+1 yılTipci hakli
- +1 yıl
@TipitipTıpçı Sevgili dostum, cahil ve yobazlardan değilim. Neyin ne olduğunu da az çok bilirim. Tıp camiası desen bir çok doktor akrabam ve arkadaşım var. Onların tarafından da sorunları az çok bilirim. Burada bir yanlış anlaşılma var ve bu da sanırım benim yeterli detay girmememden kaynaklı. Şöyle izah edeyim, seçim şansım var iken eşimi tabii ki bayan doktora yönlendiririm kaldı ki benim eşim olacak insan bunu kendi yapar yönlendirmeme gerek yok. Fakat seçim şansı yoksa ve işin ehli mecburiyeti erkek doktora gitmesi gerekiyorsa tabii ki gider. İnsan hayatının ne anlama geldiğini iyi biliyorum. Erkek doktorlara karşı değilim yanlış profil çizilmesin.. Umarım düşüncemi ifade edebilmişimdir. Burada ki seçim kıskançlık ya da başka birşeyden kaynaklanmıyor, Müslümanım ve dinimin gerekliliklerine emir ve yasaklarına gör hareket etmeye gayret ediyorum. Seçim ihtimali yoksa olmaz diyecek halimiz yok böyle saçmalık olmaz zaten. Ayrıca bu mesleği icra edenlere saygım sonsuz ve hepsini severim..
Kotu bayan doktor iyi erkek doktordan iyidir en mahrem yerimi esimden baskasi goremez!
107 Yorumla- +1 yıl
Kapa ceneni senin gibi yirtik olupda baska erkegemi gostercem orami bebegin edebi anne karninda baslar sayin akli kit hanimefendi o doktor kotuyse baska abi bayana gidersin sart degile rkek olmasi onceden nineler erkek ebelerimi getiriyorlarmis eve annene sor bakim ne dicek ya da baban sor seni erkek ebemi dogurmus
Aramızda ne kadar yobaz varmış, vay anasını sayın seyirciler. Bu kadar da tahmin etmezdim.
İzin vermem diyenler üremesin zaten, böylece hem siz, hem de bizim çocuklarımız kurtulur. Bu kafa yapısındaki insanın yetiştireceği çocuktan sağlıklı ve medeni bir birey çıkmaz çünkü.31 Yorumla- +1 yıl
Senin karini gorcek ne igrenc bir durum sahsen bnde kadin dogumcy isterdim
+1 yılO dediğiniz erkek doktorlar artık kadın, bacak arası görmekten bıkmış oldukları için siz umurlarında bile olmazsınız. Onlar bebeğinizi sizin vücudunuzdan çıkarıp kucağınıza vermek için oradadırlar. Aaa bu kadının vajinası Nasıl acaba? Diye merak ettiklerinden değil.
Soruya gelince; benim eşim verir çünkü bu görev tanımlarını bilebilen biri olur. At gözlüğüyle bakan biri olmaz kendileri. Sevgiler00 Yorumla
+1 yılMümkünse kadın doktor olması için imkanlarımı kullanırım, olmuyorsa yapacak bir şey yok ama olursa güzel olur.
Saygılar50 Yorumlabunu onceden belırleye bılıyosun ıste... dr. hanım cocougumu sızınle dogurtmak ıstıyorum dıye anlasabılıyosun (diye bılıyorum ) ckta dusunmustum bunu aslında ama verecegım karar malesef su ıstemesemde o an geldıyse erkek te olsa dogurtması. yapıcak bısı yok cunkı.
00 Yorumla
+1 yılTabi ki veririm bu nasıl bir kafa sağlıkta cinsiyet olmaz
140 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHayır izin vermem. Bir de şöyle bir soru soruluyor kadınlar okumasın diyorsunuz sonra kadın doktor istiyorsunuz. Biz kadınlar okusun diyoruz fakat erkek kadın ayrı eğitim alsın diyoruz.
32 Yorumla- +1 yıl
Sana katılıyorum..
Soran+1 yılOda cok zorr
+1 yılkadin doktorun anlayissizligini gormus biri olarak kesinlikle erkek doktor isteyecegim. erkek doktorlar cok daha anlayisli ve kibar yaklasiyorlar. utaniyosun falan ama oda bunun bilincinde olarak hareket ediyor ozellikle muayene sirasinda isini cabucak halledip bitiriyor. kadin doktorlarin sacma tripli hareketlerini suratlarini gormuyorsun. islerini yapiuor adamlar.
20 Yorumla
+1 yılTip ogrencileri ilk basda genc enerjik olduklari icin elbet aralarinda abaza muhabbetleri oluyordur. Ama tip bitirince kafalari yeterince dolu oluyo ve durmadan kadin muayne ettikleri icin bazilari kadinlardan tiksinmeye basliyomus. Bence en onemlisi Allah kotu ve isini bilmez bir doktorun eline dusurmesin cinsiyet fark etmez..
10 YorumlaNe farkeder doktor doktordur. Böyle cahilce cümleler kurmasak mı acaba?
120 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılHay sizin zihniyetinizi. Doktor da orda cinsellik dusunecek sanki. Komplekslerinizi mikiyim sizin.
90 Yorumla Aile & Toplum konusunda 515 cevap paylaştı. Esim istese ne olur ki? Ben istemem erkek doktoru rahat olamam kadin doktor isterdim :)
21 Yorumla
Soran+1 yılAynen :)
oha ya kıskançlıkta son nokta :D Ne olursa olsun doğum bu erkekte olabilir yani
150 Yorumla
+1 yıl15 Yorumla
Soran+1 yılCok guldum ya sagol valla 😂😂😂
- +1 yıl
Doktor bana dokunmasın, benim kocam yapar ameliyatı 😂😂😂
Soran+1 yılHahhahaahahaahga😂😂😂😂
- +1 yıl
Bayıldı mı?
Yalayın ya 😂😂😂😂 - +1 yıl
Ulann yazdım ya diye düzeltmiş 😂😂
doktorun işi o zaten, yıllarca okumuş, kafa yormuş, yemin etmiş bir doktor. görevi zaten hastaya şifa vermektir. doktor'a herşey emanettir.
110 Yorumla
+1 yılHem annenin hemde bebeğin sağlığı iyi olsunda gerisi önemli değil. Diyebilmeli bir erkek.
70 Yorumla
+1 yılbin tane erkek girsin iznim olur karımı kıskanmazdım doğumda değil normaldede cünki zaten beni aldatacak olursa kendi adiliğidir ve bana adilik yapan biri benim umrumda olmaz yatakda bile görsem kapıyı ger kapatır cayımı kahvemi koryup içip gitmelerini beklerdim :)
10 Yorumla
+1 yıliki çocuğumda erkek doktorlar tarafından doğutturuldu şimdi ben güzel kardeşim mıyım? hele şu bekar namus bekçileri yazdığınız yorumları bir gün hatırlarsınız :) klavye karşısında doğum nedir çocuk nedir hamile nedir bilmeden konuşması basit... ellettirmeyin aman diyim namusunuz falan kaçar sonra :)
10 Yorumla
+1 yıl@Er-Kek diye bir arkadaş beni engellemiş yorum yaptıktan sonra buraya yazıyorum yorumunun cevabını kendisi bana ahlak dersi vermişya :) öyle engellemekle olmuyo birisi bu yorumu ona iletirse sevinirim
hangi kitapta yazdığını söyler misin bayanlar erkek doktora gitmemeli diye? Aksine bir insanın yaşaması için elden gelen yapılmalı diye biliyorum ben yoksa aynı kitaba inanmıyor muyuz? Sağlık konusunda cinsiyet ayrımı yaptığını sanmıyorum benim dinimin. Senin dinini bilemem10 Yorumlaİşte Cahil edilmiş bir soru... Kız çocukları okutmazsanız sonuç bu olur işte... Vay efendim ben kendimi erkek dr göstermem. O zaman neden kız Çocukları okutmuyorsunuz... Bu bir gerçektir Doktorlar tüm genel branşları tercih ediyor ama KADIN HASTALIKLARI ve DOĞUMU tercih etmiyorlar. Sebebi belli.
20 Yorumla
+1 yılŞahit olduğuma göre erkek doktorlar bayan doktorlardan daha tecrübeli özellikle kadın doğum doktorları. Ama bence ayrımcılık yapılmamalıdır. Sonuçta sağlıkçılar bu mesleğe hayatını adamış kişilerdir ve yeminleri vardır. Bir insanın sağlığından öte önemli bir şey olmadığını düşünüyorum ben.
10 Yorumlakadın doğum uzmanı olmuş kişilerin, başkalarının eşine, onların kocaları gözüyle bakmadıklarının ayrımını çoktan yapabilmiş olduklarını unutmayalım
kadın doğumcu yoksa kendinizmi doğurtacaksınız20 Yorumlal*n nasıl geri kafalı soru bu doktor ulan doktor.
72 Yorumla
Soran+1 yılBen karsi degilim buna sadece sormak istedim neden karsi olduklarini karsi olanlarin
- +1 yıl
ulan karşı olanlara tek diyebileceğim * malı adam sabahtan akşama kadar vajina görüyor o kadar rutin haline gelmiş ki eşiyle birlikte olmakta zorlanan jinekologlar bile var bu yüzden cinsel bir güdü duymuyor yani * ha bir de er kişi kendinden bilir işi derler bu herifler doktor olsa demek ki neyse herkesi kendileri gibi zannediyorlar
Gizli Üye(30-35)+1 yılşimdi o doktor ama...
tabiki bir erkek olarak eşimin dogumunu kadın gerçekleştir isterim.!
ama kana karşı korkum olmadıgı için.! bugune kadar 2 ameliyat geçirdim iksiinide izledim canlı!!! onun için doguma bende girerim.! erkek olsada sorun yok.! :D00 YorumlaAile & Toplum konusunda 5,1b cevap paylaştı. ilk bebeğimizi erkek doktor doğum yaptırdı şimdi ikinci yolda onuda erkek doktor yapacak bence bunda bir sakınca yok mesleği o onlar kötüye kullanmadıkça sıkıntı yok
40 Yorumla
+1 yılvalla doğum anı insanı cinsellikten soğutur bence bu yüzden bırakın bir doktoru sapık dahi olsa cinsel bir istekle yanaşacağını zannetmiyorum. kaldı ki kadınları her alanda aşağıda gören ikinci plana atan insanların kadın doktor tercihi yapması da ayrı bir tartışma konusu
00 Yorumla
+1 yılVarsa kadın daha iyi olur, ama acil bir durumsa erkek olabılır tabıkıde eşimin sağlığından önemli değil. benden bir can meydana getiriyor zaten , benım canımdan bır parcayı doguruyor bu anda onu kıskanacagımı hıc sanmıyorum..
10 Yorumla
+1 yılTabiki erkek doktora izin vermem bu konuda
@Rusasigi ye sonuna kadar katılıyorum40 YorumlaNe fark eder ki, işini yapıyor adam doktor sonuçta kadın erkek çok önemli değil bence, insanın aklına bile zor gelir :)
40 Yorumla
+1 yılBen erkek olsam izin vermezdim
92 Yorumla
Soran+1 yılNiyee
- +1 yıl
Bayan doktorlar yok mu?
Hala bu sorularin sorulmasi bagnazliğin kalitimsal etkisimi acaba.
70 YorumlaHastahane'ye gidip "kadın doktor baksın" demem , sonuç olarak annem ve iki ablam doktor.. eşim rahatsız olmazsa ve tavsiye edilirse tecrübe , bilgi ve yeteneklerine güvendiğim erkek bir doktor doğuma girebilir. Rahatsız veya endişeli olmam.. Tersini düşünenin kendisine güveni yoktur.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılİşinde en iyisi kimse o olacak tabi ki kiskanirim ama hic bir sey onun ve çocuğumun sagligindan önemli degil
40 Yorumla
+1 yılHali hazırda doğum esnasında yani o kriz anında eğer hastanede bayan doktor varsa tabii ki işlemi bayan doktor gerçekleştirsin. Ama o an bayan doktor yoksa ve kriz çok şiddetliyse sevdiğimin hayatından daha önemli değil erkekte olsa olur.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılTip l*n bu anasini plastik cerahilerin cogu erkek anasini ve adam dogum uzmani vs ise sadece bir bayani dogurtmuyodur herhalde bir suru bayan goruyodur ve adam kimi gordum sunu bunu vs nin derdine mi dusecek gorevini yapar gecer sacmaliklara gerek yok
20 Yorumla
+1 yıleşime mümkünse eğer imkan varsa bayan doktor baksın isterim dinen daha uygun ama zaruret halinde domuz eti yenilebilen içki de içilebilen bir dinde elbette bayanlara erkeklerin bakmasında da bir sakınca yoktur yalnız altını çiziyorum zaruret hali olması şarttır.
00 YorumlaSağlık konusunda böyle işler olmaz denir ama bir çok kadın kocasını bayan üroloji uzmanına göndermez teklif dahi ettiremez. Şu bir gerçek kadınlar erkeklerden daha tutucudur ama erkekler açıkça ifade ettiği için gerici faturası erkeğe kesilir. Soruyorum kadınlara kendileri gönderir mi acaba kocasını bayan bir ürologa mesela
00 Yorumla
+1 yılçocuğu oradan sağlıklı bir şekilde çıkarsında işini iyi yapsın yani gerisi boş
hem doktorun önünden kac hasta geçiyor yani alısmıstır rutin birşey gibi gelir ona ki10 Yorumlabı laf edecektım herkes etmıs..
ıstemem kardesım deyıp gıdıyorum ama seçme hakkım varsa tabııkı! yoksa sağlıkta olmaz oyle dusunceler..20 YorumlaAile & Toplum konusunda 3,1b cevap paylaştı. Doğumu eşim ve çocuğum sağlıklı bir şekilde atlatsın da doktorun ne olduğu hiç önemli değil.. Önemli olan tecrübesi..
20 Yorumlaben bir bayan olarak erkek doktor tercihim. Çünkü onlar çevremde gördüğüm kadarıyla bayan doktorlara nispeten daha hassaslar yan, i daha iyiler bu konuda
00 Yorumlaben bir jinekologom ve bayan doktorlardan iki kat daha fazla tercih ediliyorum önemli olan doktorun cinsiyeti degil dalında ne kadar iyi oldugudur haksızmıyım
26 Yorumla
Soran+1 yılHaklisin bende erkek foktordan yanayim yusuf beydi doktorum adetim gecikmisti ultrasona bakti ve yanindaki stajyere oyle guzel anlattiki cok hosuma gitti cok bilgiliydi :)
Soran+1 yılKiziuorlar diye gitmem hic kadin dpktora
Soran+1 yılEn guzeli sizlersiniz
Erkek doktorlar daha iyi bu konuda, daha sakin daha sabırlı. Adam zaten milyon kere görmüş bıkmış mesai sonu bekliyor hamilelerden haz mı alacak. Hamile hali en çirkin hali çekicilik konusunda
00 YorumlaUa Allah aşkına gelmişiz 2015'e, gireceğiz 2016'ya hâlâ doktora giderken eşıme kadın doktor baksın diyen yobaz beyler kızlarını okutmuyorlar. Kadınlar şu güne kadar ezildi. Farkında mısınız bilmiyorum ama bu ülke yalnızca erkeklerle kalkınmıyor. Elbette tıpta ayıp yoktur.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,8b cevap paylaştı.
+1 yılMeslegini iyi bilen birisi olsun yeterki. Kiz erkek fark etmez.
70 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim nişanlım da doktor. Hergün kızların meme kontrolünü yapıyor. Valla kendi de diyor gençken çok kız götürdüm diye :) doktorlara o kadar güvenmeyin :)
17 Yorumla
Soran+1 yılHahahahahahha :D senin tepkin ndir peki bu duruna
Cevap sahibi+1 yılBenden önce olmuş sonuçta gülüp geçiyorum :) şimdi de yapmaya devam ediyorsa günahı boynuna :D
Soran+1 yılHahahaha :D meslegi ne
Cevap sahibi+1 yılGenel cerrah :)
Soran+1 yılHimm senin ki ne :)
Cevap sahibi+1 yılAvukatım ben :)
Soran+1 yılİyiymiss
- Devamını Gör (291)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar