Akrabalarınızla aranız nasıl? En sevdiğiniz akrabanız kim? Akrabasıyla küslük olan var mı?

Biz hemen hemen bütün akrabalarımızla küsüz ve yıllardır hiç konuşmuyoruz.. Sebebi de ev ve yer davaları.. Hile.. Bizim gibi durumda olan var mı? Önceleri konuşurduk, çocuktum şimdi büyüdüm ve 10-15 yıldır konuşmuyoruz.. Yalnız azı hariç ve bunların içinde en çok teyzemleri seviyorum..
Akrabalarınızla aranız nasıl? En sevdiğiniz akrabanız kim? Akrabasıyla küslük olan var mı?
Cevapla