Herkese +1.. Lütfen ankete katılın ne olur. Sizce neden böyle yaptı ve ben ne yapmalıyım?

Ben kiloluyum.100 kiloydum. Şu an 98 kiloyum. Neyse eltim zayıf, hoş, sempatik bir bayan.. Eltim boyunun kısalığından yakınıyordu ki kendisi kısa değildir.
Bende dedim ki ona ''abla sen benden uzun görünüyorsun. Ama boyumuz aynıymış''
Oda bana dedi ki; ''Zayıfım yaaaa''
Kötü niyetle söyledi bunu. Sizce haksız mıyım ve ne yapmalıyım? Ben bunu hakettim mi?
Haklısın. İntikam almak için...
Haksızsın. İntikam almak için...
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Herkese +1.. Lütfen ankete katılın ne olur. Sizce neden böyle yaptı ve ben ne yapmalıyım?
Cevapla