Volkswagen scirocco fiyatları çok pahalı.

Yahu bunun fiyatı daha ne zaman düşer? 1 senedir para biriktiriyorum.

2014 modeli ne zaman çıkar bunun? Çıkar mı?Çıkarsa düşük modellerin kinin fiyatı düşer mi?

Veya sıfır taksitle alsam baya kötü mü patlar bana?

Kendi arabamı volkswagen bayisine versem taksitte düşme olur mu?.

Otomotiv piyasasından anlayan arkadaşlar lütfen yardımcı olurlar ise sevinirim.
Volkswagen scirocco fiyatları çok pahalı.
Cevapla