Herzlich Willkommen Herr...
Almanca nasil cevap vermeliyim Ne demem Gerek.. Misal "Tesekkurler hos buldum "
Almanca nasil cevap vermeliyim Ne demem Gerek.. Misal "Tesekkurler hos buldum "
Dankeschön Lieber Hrr.. Demen kafi hosbuldum nedir :D Almancasını bak bende bilmiuorum iyimi :D
TEsekkurler!
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar