Aileme karşı çok saygısız ve sorumsuz biriyim?

Merhaba arkadaşlar sorunlarım var ama kendimce sorunlar öncellikle aileme karşı herzaman saygısız ve sorumsuz bir evlat olmuşumdur kısaca anlatmam gerekirse. 20 yaşındayım ailemin tek çocuğuyum ve tüp bebeğim zaten ailem beni yapmak için 3 yıl uğraşmış. ancak ben onları haketmiyorum yani lise bitince işe girdim onlar okumamı çok istedi ama ben işe girdim zaten işe girince bu dahada çok arttı onlarla artık görüşmüyordum bile aynı evde yaşıyan yabancılar gibiydik. annem ve babam bana bugüne kadar 1 tokat bile atmadı. tek çocuk olduğum için hep el üstünde tutuldum ama varki onların istediği gibi bir evlat olamadım. onları hiç dinlemiyorum az üstüme gelince çok saygısız oluyorum yine bişey demiyorlar. geceleri iş çıkışı eve gelmem bazenleri ama annem sabaha kadar beni bekler. sabah gelincede selam bile vermeden hemen odama girer kapıyı kapatırım. onları üzdüğümü biliyorum ama yinede yapıyorum. napacam kendimi nasıl topluyacam hiç bilmiyorum. arkadaş ortamını değiştir demeyin onlarla alakası yok bu benim içimde olan bişey. onları hep insanlara karşı utandırıyorum arkadaşlarının çocukları ünv okuyor hatta evlendi bazıları bense böyle oldum. ne yapacam bilmiyorum gerçekten düzelmek istiyorum ama yapamıyorum.
Aileme karşı çok saygısız ve sorumsuz biriyim?
Cevapla