Ben neden maymuna benziyorum neden bu kadar tipsiz ve aşağılık biriyim?

Arkadaşlar size tipimi tasvir edicem dağınık kaşlı biraz tombul yüzlü gülümsemesi berbat olan dişleri yamuk ve berbat biriyim bacaklarım 15 yaşından beri kıllı maymun gibiyim gülemiyorum kimsenin yanında. Maymuna benziyorum size samimi söylüyorum her fotoğrafda kötü çıkıyorum 9 yaşındaki kardeşim bile abi gülünce maymuna benziyorsun diyor ablamsa dünyalar güzeli herkesi etkiliyor insanlar onu seviyor bir sürü erkek peşinde ayrıca çok zeki çok iyi üniversite okuyor ben bazen üvey kardeş olduğumuzu düşünüyorum benim notlarım kötü tipim kötü ayrıca hemofili hastasıyım mesela biryerim kanadığında pıhtılaşma olmuyor. Şuana kadar ablam falan bana hiç destek olmadı beni umursamadı. Küçükken sınıfta bana hep sen gülme a*ına koyuyum diyorlardı halada değişmedi suratım. Hayatta insanların her zaman yaptığı şey gülmektir ama benim gülüşüm berbat. Bazen kendimi tutamayıp gülüyorum gülerkende yüzümü kapatmam gerekiyor. Kızlarda beni hep aşağılıyor şu tipimden dolayı çok iticiyim öğretmenler bile beni sevmiyordu. Eminim tipimi görseniz sizde söverdiniz. Derdimi anlatmak istedim size. Bana sakın özgüvenli ol demeyin veya sen kendini kötü görürsen herkes kötü görür demeyin ben zaten kötüyüm. Peki benim yerimde olsanız ne yapardınız?
Ben neden maymuna benziyorum neden bu kadar tipsiz ve aşağılık biriyim?
Cevapla