Kendimi berbat hissediyorum çok mutsuzum ne yapmalıyım?

19 yaşındayım kendi şehirimde üniversite okuyorum bu ilk senem. kendi şehirimde okuduğum için memnunum ama okuldan nefret ediyorum. hiç arkadaş edinemedim. konuştuğum arkadaşlarım var ama hep mesafeli. dersler aşırı zor zaten. hocalarda anlayışsız. benim durumum daha çok psikolojik. kendimi aşırı yalnız hissediyorum. bu ortamda kendime iyi bir arkadaş bulurum sandım ama bulamadım. yine yalnız kaldım. kendimi hep arka plana atılmış ve ezilmiş hissediyorum. herkes beni sevse bile çoğu zaman yanımda olmak istemiyor kimse. eskiden yaşadığım bir kaç olaydan dolayıda çok yalnız ve özgüvensizim.üniverisitede bunu yenmek için çok çabaladım ama bir işe yaramadı. artık ne yapsam işe yaramıyor gibi hergün çok mutsuzum. gerçekten mutsuzluktan ölücek gibi hissediyorum artık. ne yapmalıyım bilmiyorum..
Kendimi berbat hissediyorum çok mutsuzum ne yapmalıyım?
Cevapla