Eskilerin Bir Lafı Vardır... boşluğu doldurunuz?

#pilavüstü
Eskilerin bir lafı vardır ya olduğun gibi görün ya da göründüğün gibi ol...

#pilavüstü
Eskilerin bir lafı vardır ya olduğun gibi görün ya da göründüğün gibi ol...

Eskilerin bir lafı vardır başkasının si... ni görmeyen kendi si.. ni piyade tüfeği sanirmiş
buda boy yarıştıranlar için heralde
aynen
Kadının Huyu Para Yokken, Erkeğin Huyu Para Çokken Belli Olur.
çok dogru
çok doğru söz abi
Eskilerin bir lafı vardır ya bu deveyi güdecen ya da bu diyardan gidecen 👍
hangisini seçersen yani :D :D
aynen :D
Eskilerin lafı vardır.. Tilki, aslan artığı ile doyar
Güzel lafmis :)
Eig icin tesekkur ederim :)
ricalar
Cevap
5Cevap
Bir anne atasözü der ki 👉 Yaptığın banaysa öğrendiğin kendine... ☺
iyi dinle bak :)
bazen fazla abartıyorlar ama :)
Eskilerin bir lafı yoktur birden çok lafı vardır. D
sen birini de hele :)
oldu oldu :)
bu kimeydi kıza mı diyon :D
Davul bile dengi dengine çalar :D
Tayyip deme sevmiyorum aga
"Neyleyim Dünya'nın bol olduğunu ayakkabım dar olduktan" aklıma kazındı.
değişik bir sözmüş :)
doğru demişler. bu devirde sammimiyetsiz samimiyetler çokk
aynen çok doğru
Acıma yetime döner koyar götüne..
bu nereden aklına geldi
Tecrübe
pekiii
taş yerinde ağırdır
yani :)
süpersin canım
süpersin canım?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar