Erkekler ne dusunuyosunuz
Yolda böyle kız görünce ne hissediyorsunuz
Yolda böyle kız görünce ne hissediyorsunuz
Bazılarına çok yakıştığını düşünüyorum ama herhangi cinsel bir duygu belirmiyor tanımadığım etmediğim sokakta gördüğüm kızlar için. Kız arkadaşım giyse, alıcı gözüyle bakarım tabii
Çoğuna yakışmıyor.
Hiç istemediğim görüntü.
Giyen kız gösterme meraklısı ucuz oluyorlar.
Hep bu avrupa özentisi
Bu yüzden yüksek bel pantolonun üstüne uzun bir ceket giyiyorum, erkek olmayan ortamlarda çıkarıyorum.
Yüksek bellikle alakası yok ki , dar giyince genel olarak öyle oluyor.
Cevap
34Cevap
Herkes istediğini giyer. Erkeklerin düşüncesini neden soruyorsun?
Son zamanlarda 13 ünden tut 25 ine kadar bu modelleri görüyorum. Kimine yakışıyor kimine abes kaçıyor. Niye bu kadar g. tünüzü gözümüze gözümüze sokuyorsunuz anlamak mümkün değil.
çok şey düşünüyorum insanın baktıkça bakası geliyor sonra diyorum... bir şey olacağı yok ama insan bakıyor işte...
seksi oluyorlar. vay be türk kızları baya büyük gotlüymüş meğerse diyorum. rus bir kadında aynısını söylemişti.
Manda gibi g. t var bide böyle giyinmiş dediğimiz çok oldu :)
ben değilde ufaklık bir anda atağa geçiyor ne yalan söyleyeyim o an zor zapt ediyorum
Sizin öyle popo ortaya çıkınca benimde pipim ortaya cikiyo
batı özentisi gibi bedeni ortaya çıkartmak ve iç çektirmek
bacak boyunu uzun göstermesınden dolayı kızı daha çekici yapıyor.
O an beyin yer değiştirio işte :D
Squatlı bi' Popo da çok hoş duruyor..
İğrenç geliyor öyleleri bana.
Yüksek bel giyenler okadar iticiki😪
çok hoş bir görüntü :)
Bööööö kusmak istiyorum onlara bööööööö...
Fiziğne guvenen giysin
yakışıyorsa giysinler neden giymişler demem :)))
popo her zamam çekiçidir
Goruntusu guzel giyin yakisiyor valla 😉
Artık alistim sıradan geliyor birşey hissetmiyorm
Paket güzelmiş diyorum.
Göte bakmak güzel oluyor :)
yanaşta bir şaplak atayım :)
Ucuz kaşar oldugunu düşünürüz doğal olarak.
bizim için süper bir görüntü :D
Bence hos... kadinsi hersey hos
Hiçbir şey.
Hiçbirşey :P
Ben yollu diyom
Benim hoşuma gidiyor 😀😀😀
leş bence
İTİCİ..
Midem bulanıyo
tek o olsa iyi:)))
ilgilenmiyorum :D
çok fena oluyorum :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar