Lise öğrencilerini röntgenleyen ve taciz eden 41 yaşındaki sapığı bir yiğit ne güzel dövmüş?

Haberlerde gördüm şimdi lise öğrencilerini taciz eden ve röntgenleyen adamı bir yiğit ibretlik dövüyodu. Ne güzel yapmış dimi sapık nasılda yalvarıyodu. Adam sen çocuklara da saldırırsın deyip kufrede ede dövdü. Siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında? Siz yakalasanız siz ne yapardınız?
Lise öğrencilerini röntgenleyen ve taciz eden 41 yaşındaki sapığı bir yiğit ne güzel dövmüş?
Cevapla