Arkadaşlarım tarafından küçük görülüyorum ve beni sevmiyorlar ne yapmalıyım?

gerçekten etrafımda kuzenim dışında hiçbir dostum yok :( 18 yaşındayım ve şu ana kadar içinde olduğum arkadaş gruplarıylada genelde kavga ederdim. yani ben değil onlar ederdi. mesela hep beraber bir yere gidiyoruz yani genelde kendi aralarında konuşurlar. arada ben lafa girerim. benimle göz teması bile kurmuyorlar. yani bu niye böyle içimden haykırıyorum BENDE BURDAYIM! diye!!! kişilik olarak çekingenim. arkadaşlarım taradından çoğunlıkla dışlandım.18 yıldır böyle olunca ister istemez Allah'a bir sitemim oluyor! gerçekten çok mutsuzum! neden sevilmiyorum tamamm belki güzel değilim ama benden çirkin olupta benden daha çok saygı gören insanlar var. ağlıyorum bazen neden böyle oluyor diye :(((((((((((((
Arkadaşlarım tarafından küçük görülüyorum ve beni sevmiyorlar ne yapmalıyım?
Cevapla