Soğuk insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz😐😕😶😏😑😒😨😪😓😳?

Ben çok soğuk biriyim tabiri caizse "Buzlar Kraliçesi" gibi😕😶😳. Sert ve mimiksiz dururum insanlar yaklaşmaya çekinir biraz😓😨😪. Peki siz böyle cool ve mesafeli insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz😒😑😏?
Soğuk insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz😐😕😶😏😑😒😨😪😓😳?
Cevapla