
Kargoyla gondermeyi düşünüyorum kendisi eskiden beri cikolatayi cok sever 41 cesit aldim icine ne yazip koyabilirim?

İgrencleseyim mi :) 41 kere mahsallah yaz otursun omur boyu dusunsun neden bunu yazdi diye 😊
Ya benimde 8 kasımda :D Bana biri bunu yollasa var ya süper be süper :D
Cevap
0Cevap
Yalniz aman dikkat diyabeti filan olmasin da
Çok tatliymis😉
Bence süper bir hediye. Ayyy şimdi hepsi burada olsaydı da yeseydim☺☺
Millette ne güzel arkadaşlar varmış ya bizimkilerde doğum günü pastamı bana aldirttirir 😂
hep böyle bir arkadas istemişdim :'(
Tamam onuda alirim
Ben yemeyecwgim ki :)
Ayy harika bir hediye ya :) yerim ben bunları :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar