Arkadaşlar çok eski bir arkadaşımın 3 kasımda dogum günü var yaninda olmayacagim bu hediye nasil?



Arkadaşlar çok eski bir arkadaşımın 3 kasımda dogum günü var yaninda olmayacagim bu hediye nasil ?

Kargoyla gondermeyi düşünüyorum kendisi eskiden beri cikolatayi cok sever 41 cesit aldim icine ne yazip koyabilirim?

Arkadaşlar çok eski bir arkadaşımın 3 kasımda dogum günü var yaninda olmayacagim bu hediye nasil?
Cevapla